Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Heineken

gerelateerde topics

  • reclame
  • bier seks en reclame
  • amstel
  • inhakers
  • logistiek

heineken experts


  • Aantal blogs: 1
  • Matt van der Poel
    Aantal blogs: 1
  • Martin de Munnik
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Contentspecialist

    Contentspecialist

  • Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

    Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

  • CRM consultant

    CRM consultant

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Zorgt inhaken voor afhakers?

    Zorgt inhaken voor afhakers?

    Een sportieve verwijzing naar de Tour de France of een knipoog naar het hoedenfestijn rond (een normale) Prinsjesdag: sommige merken spelen met zijn social-mediaberichten in op de actualiteit, vooral op Instagram. Vaak zijn merken zo gefocust op het leggen van een logische link met het moment, dat ze vergeten om aandacht te besteden aan de esthetische kwaliteit van het merkbericht. Wat betekent dit voor de engagement van inhakers?

    Lees verder »
    • SWOCC (SWOCC.nl)
    • 22 september 2020
    • Advertising Social media Brand management
      • 9058
      • 0
  • Zo ben je creatief met corona

    Zo ben je creatief met corona

    De wereldwijde pandemie raakt ons allemaal. Veel organisaties hebben het moeilijk en het einde van deze crisis is nog niet in zicht. Er wordt door organisaties zeer verschillend op deze situatie gereageerd: van de deuren (al dan niet tijdelijk) sluiten tot het omzetten van deze bedreiging in kansen. Dat laatste inspireert me: creatieve oplossingen bedenken om van betekenis te zijn en te blijven.

    Lees verder »
    • Matt van der Poel RM (Fresh Forward)
    • 21 september 2020
    • Customer experience Innovatie
      • 5242
      • 1
  • Wat er fout gaat in commercials van Amstel en Heineken

    Wat er fout gaat in commercials van Amstel en Heineken

    Waarom breng je een oude commercial op het scherm? Dat vroeg ik me af toen ik een vier jaar oude Amstel-spot voorbij zag komen. Heb je hem ook gezien? Vrienden van verschillend pluimage in verschillende settings maken elkaar al proostend uit voor van alles en nog wat. Ook deze reclame is weer mooi gemaakt, maar net als alle Heineken-commercials gaat er hier iets flink fout.

    Lees verder »
    • Martin de Munnik (Neurensics )
    • 7 oktober 2019
    • Advertising
      • 22158
      • 4
  • Hoe Heineken meters maakt in thuisbezorging

    Hoe Heineken meters maakt in thuisbezorging

    Een pilsje voor bij de hamburger of een speciaalbiertje naast de online bestelde sushi. Heineken ziet een eigen vaste plek in de markt voor het thuisbezorgen van maaltijden en praat momenteel met partijen als Thuisbezorgd.nl en Deliveroo. De nieuwe e-commercemanager Foodservice & Delivery moet dit ‘nieuwe b2c-verkoopkanaal’ groot gaan maken. Wat is de ambitie van het biermerk? Alexander Cramer, e-commerce manager Out of Home, vertelt.

    Lees verder »
    • Twinkle Magazine
    • 30 augustus 2017
    • E-commerce
      • 17546
      • 0
  • Hoe Heineken 150 jaar vrouwenemancipatie door de afvoer spoelt

    Hoe Heineken 150 jaar vrouwenemancipatie door de afvoer spoelt

    ‘s Avonds laat. Telefoon. “Met wie?” Een krakerige stem aan de andere kant van de lijn. Aletta Jacobs. “Het is hier onder de grond al vochtig genoeg, zonder de tranen die ik moet laten om de nieuwe Heineken-campagne.”

    Op televisie zien we commercials, waarin vrouwen vertellen dat ze het leuker vinden als een man iets minder drinkt tijdens het stappen. Hoofdzakelijk gaan de gesprekjes over versieren, iemand mee naar huis nemen, indruk maken. Kortom, over seks.

    Lees verder »
    • Rob Okhuijsen (Okhuijsen Communicatie)
    • 5 februari 2016
    • Advertising Contentmarketing
      • 23096
      • 9

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you