Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Google Suite 360

gerelateerde topics

  • google webmaster tools
  • conversieoptimalisatie
  • google
  • google update
  • conversie attributie

google suite 360 experts

  • Annelies Verhelst
    Aantal blogs: 1

  • Aantal blogs: 1

vacatures

  • Contentspecialist

    Contentspecialist

  • Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

    Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

  • CRM consultant

    CRM consultant

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Google Facts: over Image Search, Search Console en Mobile-first

    Google Facts: over Image Search, Search Console en Mobile-first

    De zomer is definitief voorbij en het is dus weer tijd om je bij te praten over alles wat Google in de tussentijd heeft uitgespookt. Van algoritme-updates die de boel in sommige branches toch weer een beetje verstoorden, tot het definitief overstappen op de nieuwe Search Console. Over overstappen gesproken: is jouw website al klaar voor de mobile-first index? In deze update lees je weer wat je afgelopen maand (mogelijk) hebt gemist.

    Lees verder »
    • Annelies Verhelst (beschikbaar)
    • 8 oktober 2018
    • Search Data analytics
      • 8978
      • 0
  • Dit zijn de nieuwe features van Google DoubleClick Display & Video 360

    Dit zijn de nieuwe features van Google DoubleClick Display & Video 360

    De wondere wereld van Display & Video 360: een vernieuwde interface in Google's ad server DoubleClick, met als doel meer synergie tussen verschillende disciplines van online marketing te creëren. Lees alles over de nieuwe features en hoe je ze direct kunt inzetten. 

    Lees verder »
    • Jesse van Opbergen (Traffic Builders)
    • 26 juli 2018
    • Advertising Search
      • 12558
      • 1
  • Deze features en updates heeft Google in petto voor marketeers en developers

    Deze features en updates heeft Google in petto voor marketeers en developers

    Op 30 en 31 augustus jl. vond in San Francisco de Google Analytics Partner Summit plaats, hét event voor (inmiddels meer dan 500) Google Analytics Partners waar de nieuwste features en product-updates aangekondigd worden. Naast Google Analytics kwamen Google Tag Manager, Data Studio, Optimize & Attribution uitgebreid aan bod. In dit artikel bespreek ik de belangrijkste ontwikkelingen voor de komende tijd.

    Lees verder »
    • Krisjan Oldekamp (Merkle Nederland)
    • 14 september 2017
    • Data analytics
      • 15506
      • 2
  • Dit kunnen marketeers verwachten van Google Attribution 360

    Dit kunnen marketeers verwachten van Google Attribution 360

    Conversie-attributie is een onderwerp dat al jaren bovenaan de agenda’s staat van veel marketeers. Maar liefst 81% van alle marketeers wil meer weten en doen met conversie-attributie om te weten hoeveel interacties klanten nodig hebben voor ze converteren, welke impact digital heeft op de resultaten en om campagneresultaten consistent te vergelijken?

    Een analyse met zoveel mogelijkheden brengt veel complexiteit, beperkingen en discussie met zich mee. En toen was daar de aankondiging van Attribution 360. Google’s oplossing voor conversie-attributie en onderdeel van de Google 360 suite. In 2014 gekocht als Adometry en daarna verder geïntegreerd met Google's producten en infrastructuur. In 2017 zal alles eindelijk samenkomen. Of in ieder geval, lijkt het daarop na een serie aankondigingen op onder andere Google Marketing Next 2017.

    Lees verder »
    • Jasper Dijkstra (Storm Digital)
    • 1 juni 2017
    • Advertising Data analytics
      • 21264
      • 1

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you