Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Fintech

gerelateerde topics

  • banken
  • ondernemen
  • ondernemers
  • vakbeurs
  • blockchain

fintech experts

  • Leonieke Daalder
    Aantal blogs: 2
  • Matthias Meijer
    Aantal blogs: 1
  • Ronnie Overgoor
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Contentspecialist

    Contentspecialist

  • Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

    Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

  • CRM consultant

    CRM consultant

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • DMEXCO 2018: zeven takeaways voor elke marketeer

    DMEXCO 2018: zeven takeaways voor elke marketeer

    Afgelopen week stond ik op DMEXCO, de grootste technologiebeurs voor marketeers in Europa. In een volle Koelnmesse konden beursbezoekers zich laten inspireren door de nieuwste vindingen van techneuten en de laatste inzichten van marketinggoeroes. In zo’n omgeving kan ik het niet nalaten om ondanks mijn drukke schema als standhouder even een ronde langs de velden te maken. Wat zijn de belangrijkste takeaways van deze belangrijke vakbeurs?

    Lees verder »
    • Matthias Meijer (e-Spirit)
    • 19 september 2018
    • Mobile Brand design Data analytics Innovatie
      • 10526
      • 0
  • Ondernemerstips van Kalo Bagijn (BinckBank, Brand New Day): “Creëer als challenger een vijand”

    Ondernemerstips van Kalo Bagijn (BinckBank, Brand New Day): “Creëer als challenger een vijand”

    Zoek een vijand! Dat advies krijg je als beginnend ondernemer van Kalo Bagijn, oprichter van BinckBank en pensioenbank Brand New Day. Dat stimuleert en zet de boel op scherp. Maar wie is dan in werkelijkheid zijn aartsrivaal?

    Lees verder »
    • Ronnie Overgoor (7DTV)
    • 12 juni 2018
    • E-business
      • 6732
      • 0
  • De strijd om de huizenmarkt

    De strijd om de huizenmarkt

    Een huis kopen en de daarbij gehorende hypotheek aanvragen is een grote stap. Het lijkt dus niet onlogisch dat hypotheekverstrekkers vaak weken bezig zijn om te bepalen of iemand die hypotheek wel of niet krijgt. Maar volgens Peter Verhaar is het wel degelijk onlogisch. "Wij claimen dat we binnen 24 uur een hypotheek voor je kunnen afsluiten, al mag ik dat eigenlijk niet zeggen van de toezichthouder. Ik mag namelijk geen reclame maken voor mijn twee grootste pluspunten: dat ik heel snel ben en dat het heel makkelijk is."

    Lees verder »
    • Leonieke Daalder (Fast Moving Targets)
    • 28 mei 2018
    • E-business
      • 13306
      • 0
  • Dag van de Crypto: snelcursus rijk worden met crypto’s

    Dag van de Crypto: snelcursus rijk worden met crypto’s

    Veel Nederlandse crypto-handelaren zijn in het laatste kwartaal van 2017 ingestapt. Daar speelden organisator en trendwatcher Vincent Everts en zijn crypto-vrienden handig op in tijdens de Dag van de Crypto. Beginners zitten met veel vragen die afgelopen week uitgebreid aan bod kwamen tijdens dit tweedaagse event in de Amsterdam Rai. Hoe koop ik bitcoins? Wat zijn altcoins? Welke wallets zijn er? Hoe maak je een wallet aan? Welke crypto’s moet ik kopen in 2018? Met de onderliggende hamvraag: Hoe word ik zo snel mogelijk rijk? 

    Lees verder »
    • Angèl Nijskens (Nijskens Branding Agency)
    • 7 februari 2018
    • E-business Innovatie
      • 25656
      • 1
  • Lior Bornshtain (Otly): “Wij willen kinderen laten ervaren hoe het is om met geld om te gaan”

    Lior Bornshtain (Otly): “Wij willen kinderen laten ervaren hoe het is om met geld om te gaan”

    Het is belangrijk dat je al vroeg leert om met geld om te gaan. Maar kinderen van zes geef je (als de bank het al toelaat) niet de vrije beschikking over een bankrekening. Otly is een virtuele rekening. Het is een app die ouders en kinderen kunnen installeren en die doet denken aan een bankrekening, maar werkt met virtueel geld. Echt geld uitgeven gaat echter alleen na toestemming en backing van de ouders.

    Lees verder »
    • Leonieke Daalder (Fast Moving Targets)
    • 31 juli 2017
    • E-business Innovatie
      • 10104
      • 0
  • Jan-Pieter Schrier (ABN AMRO): “De stem van de klant is leidend voor ons”

    Jan-Pieter Schrier (ABN AMRO): “De stem van de klant is leidend voor ons”

    ABN AMRO is in de ogen van potentiële klanten de beste in het WUA-onderzoek naar de online oriëntatie op het afsluiten van een hypotheek én in het onderzoek naar het afsluiten van een lening. In deze blogpost een gesprek met Jan-Pieter Schrier, directeur e-commerce bij de financieel dienstverlener. Over snelheid behouden, fail-fast-principes, winnen en team empowerment, de digitale voorbeeldrol, sales en service die naar elkaar toegroeien en een toekomst vol 'fintech' en robots.

    Lees verder »
    • Matthijs van den Broek (WUA!)
    • 11 januari 2017
    • E-business Brand design E-commerce
      • 18501
      • 1

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you