-
Internet is fucked-up, wie pakt de verantwoordelijkheid?
“We fucked up the internet!” Dat was afgelopen week de boodschap van Digital Wednesday, het maandelijkse tech-event in Eindhoven. PublicSpaces brak een lans voor meer zelfregie van consumenten, maar er moet meer gebeuren. Ook advertisers, publishers en vooral de Amerikaanse techreuzen dienen hun verantwoordelijkheid te nemen. Is 2019 het jaar van de doorbraak?
-
Waarom de citymarketing van Eindhoven zo goed is
Een tijd geleden publiceerde ik een artikel over de citymarketing van Eindhoven. Wat mij betreft is Eindhoven de beste case in Nederland als je iets wilt leren over citymarketing. Naar aanleiding van dat artikel kwamen er vragen. Waarom is die case zo goed en wat heeft het concreet opgeleverd? Relevante vragen die een antwoord verdienen.
-
Branding en contentmarketing: ingrediënten voor een sterk merk
Wist je dat er elke seconde zestig uur videomateriaal wordt geüpload op YouTube? En dat er dagelijks zo’n twee miljoen blogposts worden gepubliceerd? Geen wonder dat veel marketeers het lastig vinden om hun publiek online te bereiken. Daar komt nog eens bij dat we allemaal steeds kritischer worden als het gaat om de content die we consumeren. Hoe zorg je ervoor dat je als merk onderscheidend bent en je opvalt bij het juiste publiek?