Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Digitalisering

gerelateerde topics

  • digitale transformatie
  • innovatie
  • merken
  • digital marketing
  • marketingstrategie

digitalisering experts

  • Leonieke Daalder
    Aantal blogs: 3
  • Luuk Ros SCP
    Aantal blogs: 3
  • Floris Hülsmann
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Event marketeer – 32 uur

    Event marketeer – 32 uur

  • Creatieve webdesigner / front-end webdeveloper (32 uur)

    Creatieve webdesigner / front-end webdeveloper (32 uur)

  • Marketplace Manager Fanwear

    Marketplace Manager Fanwear

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • De digitale personal assistant van Voys

    De digitale personal assistant van Voys

    Zakelijk telecomprovider Voys doet het goed. Het bedrijf, dat KPN, Vodafone en T-Mobile als concurrenten heeft, heeft de klassieke telefooncentrale opgepakt en in de cloud gezet. "Van daaruit leveren we als dienst aan de zakelijke markt. Je hoeft geen systeem te kopen dat morgen weer oud is, maar je betaalt gewoon precies voor wat je gebruikt. Soms groeien klanten heel hard of krimpen juist weer, en wij groeien mee", aldus co-founder Ben Hoetmer.

    Lees verder »
    • Leonieke Daalder (Fast Moving Targets)
    • 13 augustus 2018
    • E-business Customer experience Innovatie
      • 10278
      • 0
  • De rol van merken in het digitale tijdperk

    De rol van merken in het digitale tijdperk

    Merken moeten de realiteit van de digitale revolutie integreren. Doe je dat niet, of in een trager tempo dan anderen, dan zal je snel gezien worden als ouderwets en niet relevant. Een aantal factoren zorgen dat de noodzaak voor merken om continu te evolueren groter wordt. Naast technologische doorbraken zoals de opkomst van 5G, AI en spraakgestuurde apparaten, heeft social media ervoor gezorgd dat er een nieuw tijdperk is aangebroken: het tijdperk van de klant. Enkele inzichten over de impact van deze ontwikkelingen op het merk en de stappen die je als merkeigenaar moet zetten om relevant te blijven in het digitale tijdperk.

    Lees verder »
    • Laurens Hoekstra (VIM Group)
    • 31 juli 2018
    • Contentmarketing
      • 12662
      • 0
  • Internet of Things kan redding zijn voor retail

    Internet of Things kan redding zijn voor retail

    Binnen de retailmarkt hebben bedrijven het steeds moeilijker. In de afgelopen jaren zijn er veel traditionele retailers omgevallen, doordat ze niet tijdig inspeelden op de door de digitale technologie gedreven veranderingen in de markt. Wanneer de markt significant verandert door technologie, zoals digitalisering en Internet of Things, worden de klassieke en conservatieve ondernemingen het hardst getroffen. Internet of Things biedt mogelijkheden.

    Lees verder »
    • Boban Vukicevic (Digitalecommissaris.com)
    • 22 juni 2018
    • E-business Innovatie
      • 14272
      • 0
  • Online Tuesday #78: “Traditionele media bestaan niet”

    Online Tuesday #78: “Traditionele media bestaan niet”

    Willem-Albert Bol (Persgroep Nederland) denkt niet dat John de Mol veel potten zal breken met zijn recente aankoop ANP – het grootste Nederlandse persbureau dat hij eind maart verwierf. Althans, niet als opstap naar weer een nieuw gratis nieuwsplatform. Dat was een onverwacht nieuwswaardige quote aan het eind van Online Tuesday gisteravond. Een avond over de tegenstelling tussen traditionele en niet-traditionele media.

     

    Lees verder »
    • Luuk Ros (NIMA Nederlands Instituut voor Marketing)
    • 11 april 2018
    • Advertising E-business
      • 13244
      • 2
  • Steven van Belleghem (Nexxworks): “We zijn beland in derde fase van digitalisatie”

    Steven van Belleghem (Nexxworks): “We zijn beland in derde fase van digitalisatie”

    Steven van Belleghem is één van Europa's grootste gedachteleiders op het gebied van social media, digitale trends en digitale marketing. Gedurende zijn carrière heeft Steven de impact van digitale en sociale media op consumenten en organisaties bestudeerd. Hij gebruikt deze kennis om bedrijven te inspireren en te faciliteren hun bestaande benadering aan te passen. Volgens Steven zijn we met de opkomst van AI in de derde fase van digitalisatie beland. Zo sorteer je daar als ondernemer op voor. 

    Lees verder »
    • Ronnie Overgoor (7DTV)
    • 23 januari 2018
    • Customer experience Innovatie
      • 10898
      • 0
  • Digitaal klantcontact: de weg naar sneller dan realtime en ongekende kwaliteit

    Digitaal klantcontact: de weg naar sneller dan realtime en ongekende kwaliteit

    Het nieuwe boek van Steven van Belleghem, 'Customers the day after tomorrow', neemt je mee naar een nieuwe fase in de digitale evolutie. Een fase waarin data, artificial intelligence, nieuwe interfaces en technologie worden ingezet voor de klantrelatie van de toekomst. Hoe kun je klanten beter begrijpen en de relevantie verhogen in de 'ongrijpbare' wereld van artificial intelligence, data, algoritmen en automatisering? En waar blijft de 'human touch' in deze verregaande automatisering van digitaal klantcontact?

    Lees verder »
    • Arne Keuning (Upstream)
    • 11 oktober 2017
    • E-business Customer experience
      • 24448
      • 2
  • « nieuwer

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you