Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Digital Transformation

gerelateerde topics

  • digitale transformatie
  • innovatie
  • digital marketing
  • data driven innovation
  • internet of things

digital transformation experts

  • Derk Disselhoff
    Aantal blogs: 1
  • Rik ten Wolde
    Aantal blogs: 1
  • Boban Vukicevic
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Campagnemanager sales

    Campagnemanager sales

  • Event marketeer – 32 uur

    Event marketeer – 32 uur

  • Creatieve webdesigner / front-end webdeveloper (32 uur)

    Creatieve webdesigner / front-end webdeveloper (32 uur)

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Zeven ingrediënten voor succesvolle innovaties

    Zeven ingrediënten voor succesvolle innovaties

    Sinds 2012 heeft meer dan 50 procent van de Fortune 500-bedrijven innovatie tot een integraal onderdeel van hun strategie gemaakt. Vanwege het succes van tech scale-ups die gebruikmaken van nieuwe technologieën zoals Data Science, Artificial Intelligence en Blockchain om gevestigde bedrijven te verstoren, hebben bedrijven de behoefte om te innoveren. 90 Procent van de innovatielabs faalt echter en volgens een rapport van Capgemini voelt slechts 5 procent van de research and development-medewerkers zich gemotiveerd om te innoveren. Dit resulteert in bezuinigingen, hogere kosten en falende innovatietrajecten. Bedrijven als Adecco, Microsoft Silicon Valley, Coca-Cola en Disney hebben zelfs hun innovatielabs gesloten. Waarom falen innovaties? En hoe zorg je dat ze wel succesvol zijn?

    Lees verder »
    • Derk Disselhoff (Worksuite)
    • 29 augustus 2019
    • Brand design Data analytics Innovatie
      • 9488
      • 0
  • Marketeers, we lopen in ons nakie

    Marketeers, we lopen in ons nakie

    Wij marketeers zijn verslaafd. Aan hypewoorden om precies te zijn. Regelmatig namen we door de jaren heen een shotje user generated content, thought leadership, contentmarketing en recent nog waren we high op millennial-marketing. Als de roes is uitgewerkt, blijken het allemaal tamelijk onschuldige termen. Het ergste neveneffect is misschien de dikke, vieze walm die om de ware aard van goede marketing hangt. Maar onze nieuwste dope is wat mij betreft een stuk gevaarlijker. Je hebt hem vast al een keer (of honderd) gehoord: De Digitale Transformatie.

    Lees verder »
    • Rik ten Wolde (AFAS)
    • 8 april 2019
    • E-business Contentmarketing Data analytics Innovatie
      • 9352
      • 2
  • De complexe anatomie van Internet of Things

    De complexe anatomie van Internet of Things

    Zoals ik in mijn eerdere blog 'Hoe je winstgevend kunt zijn met Internet of Things' schreef, is IoT een systeem van onderling verbonden producten, diensten of levende wezens (computerapparatuur, machines, fysieke objecten, dieren of mensen) die zijn voorzien van functies voor waarneming, computing en connectiviteit. We noemen ze 'slimme verbonden producten', of 'smart products'. Met andere woorden: een ding in de wereld van Internet der Dingen kan elk levend of niet levend 'ding' zijn dat een functie heeft in een transformationeel proces dat waarde toevoegt. Maar waaruit bestaat een intelligent 'ding'?

    Lees verder »
    • Boban Vukicevic (Digitalecommissaris.com)
    • 29 mei 2018
    • Innovatie
      • 10062
      • 1
  • De mens als succesfactor bij digitale transformatie: 4 praktische tips

    De mens als succesfactor bij digitale transformatie: 4 praktische tips

    Uit onderzoek van Altimeter blijkt dat maar liefst tweederde van alle digitale transformatieprojecten mislukt. Een groot risico voor bedrijven omdat dit het bestaansrecht van het bedrijf op termijn in gevaar brengt. Digitale transformatie is daarom een prioriteit geworden op steeds meer ceo-agenda’s. Wat is de reden van het mislukken van deze projecten en hoe kunnen medewerkers bijdragen aan het succes van de projecten? ​

    Lees verder »
    • Theo Reichgelt (Nexxt Industry)
    • 26 juni 2017
    • E-business
      • 24986
      • 0
  • Christa Bakker (Schiphol): “Wij willen in 2018 ‘best digital airport’ zijn”

    Christa Bakker (Schiphol): “Wij willen in 2018 ‘best digital airport’ zijn”

    Schiphol Airport is niet het grootste of mooiste vliegveld ter wereld. Maar Christa Bakker, digital airport transformation lead bij Schiphol, doet er alles aan om van Schiphol wél het beste 'digital airport' te maken. Wanneer mogen we deze titel op onze luchthaven plakken? 2018 is het streven. ​

    Lees verder »
    • Ronnie Overgoor (7DTV)
    • 15 november 2016
    • E-business
      • 16101
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you