-
Demy de Zeeuw: “Ik ben erg druk met BALR. op de kaart zetten”
De sportieve hoogtepunten van Demy de Zeeuw? "Landskampioen worden met Ajax of uitkomen voor Nederland tijdens een WK." De Zeeuw heeft vele hoogtepunten in de voetballerij gekend. In deze aflevering van 7 Ditches TV praat hij over zijn zakelijke hoogtepunten.
-
Demy de Zeeuw (BALR.): “Op Snapchat zien we een hogere conversie dan op Instagram”
Demy de Zeeuw speelde 407 wedstrijden in het betaalde voetbal en 27 interlands voor Oranje. Officieel is hij nog niet gestopt, maar het is duidelijk dat voetbal momenteel niet meer zijn belangrijkste tijdsbesteding is. BALR., het kledingmerk dat hij samen met collega-voetballers Eljero Elia (Feyenoord) en Gregory van der Wiel (Fenerbahçe) runt, loopt als een trein. BALR. is niet het eerste uitstapje naar het digitale domein voor De Zeeuw. Hij zit ook achter 433, een online voetbalplatform met nieuws, uitslagen en verhalen. Een succesvolle webshop-only filosofie, gratis pr van sterspelers als Di Maria, Fernando Torres, Mario Götze, Pepe, Dani Alves en een enorm bereik op social media plaveien de weg van het gras naar de e-commerce.