Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Datacentre

gerelateerde topics

  • datamanagementplatformen
  • datamanagement
  • big data
  • machine learning
  • data

datacentre experts

  • Leonieke Daalder
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Contentspecialist

    Contentspecialist

  • Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

    Webredacteur - specialisatie Beeld en Video

  • CRM consultant

    CRM consultant

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Big Data Survey 2017: data gedreven mensenwerk, GDPR en wat maakt een datastrategie succesvol?

    Big Data Survey 2017: data gedreven mensenwerk, GDPR en wat maakt een datastrategie succesvol?

    Voor de derde achtereenvolgende keer heeft GoDataDriven, in samenwerking met Big Data Expo, onderzoek gedaan naar de inzet van data. Dit jaar deelden meer dan 800 Europese professionals hun inzichten en ervaringen op het gebied van data. Het uitgebreide onderzoek geeft onder meer inzicht in onderwerpen als datastrategie, het ontwikkelen van data science-toepassingen, de meest populaire technologie, cloud, GDPR en hoe je als organisatie een aantrekkelijke werkgever bent en blijft.

    Wat is de grootste uitdaging van het invoeren van een datagedreven werkwijze? Zien professionals de cloudopslag als net zo veilig als lokaal data opslaan? En hoe werf je data scientists; met een auto van de zaak, flink salaris of zijn andere arbeidsvoorwaarden belangrijker?

    Lees verder »
    • Walter van der Scheer (GoDataDriven)
    • 20 september 2017
    • Data analytics Innovatie
      • 13486
      • 0
  • Case Transavia: een betere klantervaring dankzij persoonlijke aanbevelingen

    Case Transavia: een betere klantervaring dankzij persoonlijke aanbevelingen

    In een markt waarin prijsdruk steeds verder toeneemt, onderscheidt Transavia zich door een transparante aanpak waarbij alle voorwaarden en kosten vooraf duidelijk zijn en door proactief de juiste service te bieden op het juiste moment gedurende de hele customer journey. Om de gebruikerservaring van websitebezoekers in elke fase van de customer journey te optimaliseren, maakt Transavia op zijn website in toenemende mate gebruik van persoonlijke aanbevelingen.

    Lees verder »
    • Walter van der Scheer (GoDataDriven)
    • 16 augustus 2016
    • Customer experience Brand design Data analytics Innovatie
      • 23480
      • 2
  • Stijn Grove (Dutch Datacentre Association): “Na kaas zijn datacentra het nieuwe exportproduct”

    Stijn Grove (Dutch Datacentre Association): “Na kaas zijn datacentra het nieuwe exportproduct”

    Datacentra zijn booming business. Het laatste kwartaal van 2015 liet de regio Amsterdam een groei zien van 13 procent. Van de totale investeringen in de stad namen datacentra zo’n 20 procent voor hun rekening. “Het is een enorme business. En niet alleen in Amsterdam, in heel Nederland zitten datacentra. Van Noord-Groningen tot Zuid-Limburg. Het is een markt die internationaal steeds groter wordt mede dankzij die hele mooie centrale positie die Nederland in Europa heeft. Vanuit het midden is het heel mooi datadistributie doen”, aldus Stijn Grove van de Dutch Datacentre Association.

    Lees verder »
    • Leonieke Daalder (Fast Moving Targets)
    • 17 mei 2016
    • E-business
      • 7846
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you