Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Cryptocurrencies

gerelateerde topics

  • bitcoin
  • blockchain
  • facebook
  • conversie optimalisatie
  • emoji

cryptocurrencies experts

  • Maurits Kreijveld
    Aantal blogs: 2
  • Sander Duivestein
    Aantal blogs: 2
  • Stijn Jager
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Hoe cryptobedrijven het advertentieverbod overleven

    Hoe cryptobedrijven het advertentieverbod overleven

    Hoe vermarkt je een online product, zonder de online ‘go-to’ marketingtools? De sleutel tot succes zit in het produceren van sterke eigen content, actief gebruik van social media en het optimaliseren van de klantbeleving. Als online adverteren niet mogelijk is, is het vooral zaak je creativiteit aan te spreken. Handelsplatformen voor cryptovaluta weten hoe.

    Lees verder »
    • Stijn Jager (Satos)
    • 19 maart 2020
    • Advertising Innovatie Strategie
      • 5356
      • 3
  • De toestand van blockchain

    De toestand van blockchain

    De eerste edities van het Blockchain Innovation Conference waren gericht op mogelijke use-cases en proof of concepts. De editie van 2018 concentreerde zich op de productie van blockchain-oplossingen die momenteel worden gemaakt. Tijdens de Blockchain Innovation Conference 2019 ging het een stap verder. Hoe werken deze blockchain-initiatieven? Maken ze processen slimmer? Effectiever? Welke industrieën veranderen? Hoe worden ze gecombineerd met technologie zoals big data, kunstmatige intelligentie en Internet of Things?

    Lees verder »
    • Erdinç Saçan (Fontys Hogescholen Eindhoven)
    • 14 juni 2019
    • Data analytics Innovatie
      • 7544
      • 1
  • Social Media Update: redesign voor Facebook, cryptocurrency’s en de emoji’s van LinkedIn

    Social Media Update: redesign voor Facebook, cryptocurrency’s en de emoji’s van LinkedIn

    De grote sociale netwerken blijven groeien in actieve gebruikers. De support lijkt alleen maar meer te worden. Er komen maandelijks nieuwe features bij en de mogelijkheden op het gebied van social media-advertising ontwikkelen zich razendsnel. Een aantal belangrijke updates van de afgelopen maand, over het redesign van Facebook, cryptocurrency's, de donatiesticker op Instagram en de emoticons van LinkedIn.

    Lees verder »
    • Bas van Poorten (SDIM Online Marketing)
    • 22 mei 2019
    • Social media
      • 11492
      • 0
  • Hoe banken kunnen voorkomen dat ze overbodig worden

    Hoe banken kunnen voorkomen dat ze overbodig worden

    Banken zoeken hun heil in fintech, maar om relevant te blijven voor consumenten zijn niet zozeer technologische innovaties nodig, maar vooral innovatieve diensten die inspelen op de sociale kant van geld en financiering. Misschien ligt hun toekomst wel in het her-uitvinden van een eenvoudige dienst als sparen.

    Lees verder »
    • Maurits Kreijveld (Wisdomofthecrowd.nl)
    • 29 januari 2019
    • E-business Brand design Marketingfacts Innovatie
      • 10576
      • 2
  • Dag van de Crypto: snelcursus rijk worden met crypto’s

    Dag van de Crypto: snelcursus rijk worden met crypto’s

    Veel Nederlandse crypto-handelaren zijn in het laatste kwartaal van 2017 ingestapt. Daar speelden organisator en trendwatcher Vincent Everts en zijn crypto-vrienden handig op in tijdens de Dag van de Crypto. Beginners zitten met veel vragen die afgelopen week uitgebreid aan bod kwamen tijdens dit tweedaagse event in de Amsterdam Rai. Hoe koop ik bitcoins? Wat zijn altcoins? Welke wallets zijn er? Hoe maak je een wallet aan? Welke crypto’s moet ik kopen in 2018? Met de onderliggende hamvraag: Hoe word ik zo snel mogelijk rijk? 

    Lees verder »
    • Angèl Nijskens (Nijskens Branding Agency)
    • 7 februari 2018
    • E-business Innovatie
      • 25838
      • 1
  • De toekomst van sociale media is decentraal

    De toekomst van sociale media is decentraal

    Aan het begin van het nieuwe jaar legt Mark Zuckerberg, de oprichter en ceo van Facebook, zich net als iedereen een aantal uitdagingen op. De voornemens van Zuckerberg zijn echter een tikkeltje extremer dan wat we van de normale burger gewend zijn. De traditie begon in 2009, toen hij zichzelf oplegde om elke dag een stropdas te dragen. In de daarop volgende jaren verplichtte hij zichzelf om alleen vlees te eten van een dier dat hij zelf had gedood, 25 boeken te lezen, 365 mijl hard te lopen, Mandarijn te leren, elke dag nieuwe mensen te ontmoeten, een digitale assistent te bouwen en alle staten in de VS te bezoeken. Zijn persoonlijke uitdaging voor dit jaar is helemaal niet persoonlijk, maar zakelijk, en heet Facebook. Dit jaar moet hij als ceo aan de bak om de problemen op te lossen waarmee het bedrijf nu worstelt.

    Lees verder »
    • Sander Duivestein (Sogeti)
    • 18 januari 2018
    • Social media Innovatie
      • 23072
      • 1
  • Cryptomunten zijn het gesprek van de dag: hoe kunnen we deze effecten gebruiken voor CRO?

    Cryptomunten zijn het gesprek van de dag: hoe kunnen we deze effecten gebruiken voor CRO?

    Crypto beer & pizza nights zijn avonden waar je bijna niet meer omheen kunt. Dagelijks wordt er gepraat over Bitcoin, Ripple, Litecoin en ga zo maar door. Massaal kopen we Bitcoins en vertellen we aan elkaar hoeveel meer onze munten waard zijn geworden. We kijken uit naar het moment van de dag waarop we kunnen kijken hoe het staat met onze currencies. Er ontstaan zelfs groepen mensen die bij elkaar komen om voorspellingen te doen over de koers. Maar hoe komt het nou dat cryptocurrencies het gesprek van de dag zijn geworden?

    Lees verder »
    • Roos van Dam (Online Dialogue)
    • 12 januari 2018
    • Data analytics
      • 12462
      • 2
  • Waarom de Bitcoin onbetaalbaar is

    Waarom de Bitcoin onbetaalbaar is

    Door de huidige gekte rond de Bitcoin is deze als stabiel betaalmiddel voorlopig mislukt. Is dat erg? Eigenlijk hebben we als samenleving geen behoefte aan nieuwe betaalmiddelen voor het kopen en verkopen van producten en arbeid. We hebben nieuwe systemen nodig die ons helpen in een globale en snelle wereld, lokaal waarde uit te wisselen, elkaar te vertrouwen en duurzamer en socialer samen te leven. De Bitcoin had deze potentie. In dit artikel een zoektocht naar de verloren waarde van de Bitcoin die via nieuwe initiatieven en via de blockchain alsnog in ontwikkeling zijn.

    Lees verder »
    • Maurits Kreijveld (Wisdomofthecrowd.nl)
    • 24 december 2017
    • Innovatie
      • 35504
      • 4
  • Cryptopoesjes zijn de nieuwe flippo’s

    Cryptopoesjes zijn de nieuwe flippo’s

    Iedereen weet het: katten domineren het internet. LOLcats, Grumpy Cat, Nyan Cat, we hebben ze allemaal wel eens voorbij zien komen of zelf online gedeeld. Complete imperia zijn gebouwd rondom deze pluizige beroemdheden. Niet voor niets omschreef de New York Times foto’s van katten als “de essentiële bouwstenen van het internet”. Zelfs Tim Berners-Lee, de maker van het Wereld Wijde Web, noemde “poezen” als het voorbeeld van een populair gebruik van internet dat hij nooit van tevoren had voorspeld. Katten zijn de onofficiële mascottes van het internet.

    Lees verder »
    • Sander Duivestein (Sogeti)
    • 5 december 2017
    • Innovatie
      • 13870
      • 0
  • Dennis de Vries (KPMG): “Blockchain is interessant voor ingewikkelde, administratieve processen”

    Dennis de Vries (KPMG): “Blockchain is interessant voor ingewikkelde, administratieve processen”

    Alles wat je wilt - of moet? - weten over Blockchain. Het World Economic Forum plaatste deze technologie in het rijtje van zeven ontwikkelingen die de wereld drastisch gaan veranderen. Dennis de Vries, lead Digital Ledger Services bij KPMG, praat je bij. ​

    Lees verder »
    • Ronnie Overgoor (7DTV)
    • 9 februari 2017
    • Innovatie
      • 11963
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you