Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Context

gerelateerde topics

  • youtube
  • single view
  • next best offer
  • marketing automation
  • views

context experts


  • Aantal blogs: 1
  • Tadek Solarz
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Zijn de effecten van gepersonaliseerde advertenties context-afhankelijk?

    Zijn de effecten van gepersonaliseerde advertenties context-afhankelijk?

    De gegevens die we online achterlaten – zoals wanneer we websites bezoeken – worden door bedrijven gebruikt om gepersonaliseerde advertenties aan te bieden. Wat zijn de effecten van deze vorm van adverteren? En nog belangrijker, zijn deze effecten context-afhankelijk?

    Lees verder »
    • SWOCC (SWOCC.nl)
    • 20 december 2018
    • Advertising Brand design
      • 9184
      • 0
  • Nieuwe variabelen en databronnen zijn cruciaal om transacties te verhogen

    Nieuwe variabelen en databronnen zijn cruciaal om transacties te verhogen

    Elke marketeer of analist zoekt naar mogelijkheden om het aantal transacties per klant te verhogen. Loyaliteitsprogramma’s zijn hiervoor jarenlang de heilige graal geweest binnen marketing en CRM met als resultaat een geïdentificeerde omzet en klantinzichten. Na een voortvarende start is het punt van verzadiging echter bijna bereikt en blijkt die ene extra aankoop eerder geluk dan wijsheid. De consument is niet rationeel en historisch koopgedrag blijkt onvoldoende in staat om de klant in elke situatie te kunnen verrassen met een passend aanbod. Het is daarom belangrijk dat we gaan zoeken naar nieuwe contextuele klantinzichten.

    Lees verder »
    • Bas Karsemeijer (Yourzine)
    • 18 juli 2017
    • Data analytics E-commerce
      • 17232
      • 1
  • Als marketeers de klant centraal willen stellen, is het tijd dat adverteerders hun rol serieus nemen

    Als marketeers de klant centraal willen stellen, is het tijd dat adverteerders hun rol serieus nemen

    Is het erg dat jouw commerciële boodschap op YouTube vertoond wordt voor een video waarin een oproep wordt gedaan die aanzet tot terrorisme? Als je een commercial hebt gepland voor het NOS Journaal, is er geen directe associatie met de inhoud. Terwijl je bijna kan garanderen dat het journaal bomvol zit met bloed en ellende. Of wanneer je in de krant paginagroot adverteert voor hondenbrokken terwijl het hoofdartikel gaat over honger in Afrika, gaat er dan iets verkeerd? De recente ontwikkelingen rond adverteren op YouTube wakkeren de discussie aan. 

    Lees verder »
    • Tadek Solarz (CMG Nederland)
    • 30 maart 2017
    • Advertising
      • 8184
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you