-
Data-driven content(marketing): big or bullshit?
Bij contentmarketing gaat het vaak om verhalen vertellen. Verhalen over de ziel van je merk of de passie voor je klanten. Op de 8e bijeenkomst van de Content Club, donderdag 23 april, stond niet die zachte kant centraal, maar de harde: die van de cijfers, de data.
-
[Livestream] Content Club #8 over data-driven content: big or bullshit?
Vanavond vindt de lente-editie - nr. 8 alweer - van de Content Club plaats in Rotterdam, met sprekers van Marktplaats.nl, Graydon en CleverLions. Het thema is 'Data-driven content: big or bullshit?’ Ook als je er niet zelf bij bent, kun je het wel vanaf ca. 19.30u meebeleven dankzij deze livestream!
-
Kom of kijk mee: Content Club #8 over data-driven content: big or bullshit?
Tijd voor de lente-editie - nr. 8 alweer - van de Content Club! #CC08 vindt plaats op donderdag 23 april te Rotterdam met sprekers van Marktplaats.nl, Graydon en CleverLions. Het thema is 'Data-driven content: big or bullshit?’ Je kunt er nog bij zijn óf live meekijken via Marketingfacts!
-
De kracht van videocontent - over hangouts, emotie en passie
De Content Club startte 2015 weer goed met een clubavond op 29 januari bij locatiepartner Regardz WTC in Arnhem. Het thema 'De kracht van video' bleek interessant genoeg voor veel marketeers en communicatiespecialisten om zich niet tegen te laten weerhouden door het slechte weer én een heus verkeersinfarct rondom de stad. Fijn! De kern van de avond: hoe verweef je video in je contentmarketingstrategie? Rogier Michael Maessen van ING, Peter Zijlstra van Mercedes en Gebrand Pot van Crystal Park New Media deelden hun ervaringen.
-
Wat is dat eigenlijk, contentcuratie?
Donderdag 9 oktober vond alweer de zesde bijeenkomst plaats van de Content Club, dit keer vanuit het Planetarium in Amsterdam Zuidoost. Het onderwerp: contentcuratie. Oftewel: hoe je met de content van anderen én een eigen kleuring klanten kunt binden en boeien.