-
Zo effectief is het belonen van gezond gedrag
In november lanceerde zorgverzekeraar a.s.r. het gezondheidsprogramma: a.s.r. Vitality. Dit programma beloont de deelnemers – in de vorm van kortingen en cashback – wanneer ze vaker en meer gaan bewegen. Maar hoe effectief is het belonen van gezond gedrag nu daadwerkelijk?
-
ReclameReview: ASR-campagne ‘Dit is de tijd van doen’
Verzekeraar ASR heeft geluisterd naar het signaal dat Nederland gaf in de vorm van de Loden Leeuw. De nieuwe campagne heeft rapper Sticks nog wel als verteller, maar dan op een andere manier. Met als nieuwe thema 'Dit is de tijd van doen'.
-
Beste ASR, kunnen we vrienden worden?
Ook professionele organisaties hebben vrienden nodig, om gehoord, gezien, gewaardeerd en gesteund te worden. Wil je als bedrijf volgers, dan moet je socialer worden. Wil je fans, dan zinniger. Voor vrienden moet je menselijk zijn. Daarom: iedere twee weken een persoonlijke brief aan een bedrijf of instantie, om hun marketing en non-verbale communicatie te spiegelen aan sociaal en menselijk gedrag. Deze keer de vraag aan ASR: kunnen we vrienden worden?