Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Ai First

gerelateerde topics

  • ai
  • artificial intelligence
  • artificiële intelligentie
  • kunstmatige intelligentie
  • human first

ai first experts

  • CustomerFirst
    Aantal blogs: 1
  • Erdinc Sacan
    Aantal blogs: 1
  • Martijn Hoving
    Aantal blogs: 1

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Think Amsterdam over technologie en de impact op onze samenleving

    Think Amsterdam over technologie en de impact op onze samenleving

    Think Summit, het tech-event van IBM, draaide afgelopen week om de nieuwe digitale revolutie, voor een wereld die steeds slimmer en wendbaarder wordt. Tien klanten en achttien partners van IBM waren bij de editie in Amsterdam betrokken, ongeveer zeshonderd deelnemers waren present. Dit werd er besproken.

    Lees verder »
    • Erdinç Saçan (Fontys Hogescholen Eindhoven)
    • 17 juni 2019
    • Innovatie
      • 7944
      • 0
  • Artificial Intelligence: wat kun je ermee als marketeer?

    Artificial Intelligence: wat kun je ermee als marketeer?

    Artificial Intelligence (AI) is niet meer weg te denken in ons dagelijks leven. Netflix, Spotify, Amazon, maar ook Google worden vaak genoemd als het over AI gaat. Maar wat is AI nou echt? Wat kunnen we er als marketeer mee? En zijn er naast de grote mogelijkheden van AI ook gevaren of ethische dilemma’s waar we als maatschappij mee om moeten gaan? 

    Lees verder »
    • Martijn Hoving (Onder SEO specialist)
    • 22 mei 2019
    • Data analytics Innovatie
      • 8728
      • 0
  • Zelflerende webwinkels met REXai

    Zelflerende webwinkels met REXai

    Ieder mens is anders. Dus waarom zou je ze online dan hetzelfde laten zien? REXai bouwt artificial intelligence-technologie die aan e-commercewebsites gekoppeld kan worden, waardoor de websites zelflerend worden. "Wij proberen de dingen die niet relevant voor de klant zijn, niet te laten zien. We leren van wat je online doet en daarmee willen we een plezierigere web- en winkelervaring creëren. We doen waar Amazon ook heel goed in is: luisteren, leren en daarop inspelen door relevantere dingen te tonen", aldus REXai-founder Saeed Younesi. 

    Lees verder »
    • Leonieke Daalder (Fast Moving Targets)
    • 23 april 2019
    • E-business Data analytics E-commerce Innovatie
      • 6722
      • 0
  • De wereld draait op creativiteit

    De wereld draait op creativiteit

    Ben je wel of niet creatief? Creatief zijn wordt gezien als iets positiefs, en in marketing en marketingcommunicatie is creativiteit zelfs doorslaggevend. Het is de enige verschilmaker op het speelveld van gelijken. Maar nu is er Artificial Intelligence. Volgens sommigen zou AI de rol van creatieven kunnen overnemen. Maar kan een computer creativiteit echt vervangen?

    Lees verder »
    • Tadek Solarz (CMG Nederland)
    • 18 februari 2019
    • Advertising Contentmarketing Innovatie
      • 8706
      • 0
  • Human First: het menselijke gezicht van AI

    Human First: het menselijke gezicht van AI

    Met kunstmatige assistentie komen we in de vierde fase van het internet terecht: Human First, waarbij we met kunstmatige mensen communiceren. Deze fase sluit aan bij het idee dat de belevingseconomie overgaat in een betekeniseconomie. Waarde-creatie vindt in de betekeniseconomie niet plaats in het productieproces, maar in de harten en hoofden van mensen. Bedrijven die erin slagen om mensen succesvol te begeleiden in hun zoektocht naar geluk, zijn de spekkopers van de toekomst.

    Lees verder »
    • Sander Duivestein (Sogeti)
    • 30 oktober 2018
    • Innovatie
      • 8008
      • 0
  • Steven van Belleghem (Nexxworks): “We zijn beland in derde fase van digitalisatie”

    Steven van Belleghem (Nexxworks): “We zijn beland in derde fase van digitalisatie”

    Steven van Belleghem is één van Europa's grootste gedachteleiders op het gebied van social media, digitale trends en digitale marketing. Gedurende zijn carrière heeft Steven de impact van digitale en sociale media op consumenten en organisaties bestudeerd. Hij gebruikt deze kennis om bedrijven te inspireren en te faciliteren hun bestaande benadering aan te passen. Volgens Steven zijn we met de opkomst van AI in de derde fase van digitalisatie beland. Zo sorteer je daar als ondernemer op voor. 

    Lees verder »
    • Ronnie Overgoor (7DTV)
    • 23 januari 2018
    • Customer experience Innovatie
      • 10822
      • 0
  • Steven Van Belleghem: “AI laat menselijke vaardigheden beter tot hun recht komen”

    Steven Van Belleghem: “AI laat menselijke vaardigheden beter tot hun recht komen”

    Inmiddels erkent haast iedereen de disruptieve kracht van kunstmatige intelligentie. Alleen vragen legio bedrijven zich nog steeds af hoe ze de technologie in hun voordeel laten werken als middel voor klantenbinding. Technologieondernemer Steven Van Belleghem heeft het daar uitvoerig over in zijn nieuwste boek Customers The Day After Tomorrow. Tijd om eens bij hem uit te zoeken hoe de vork precies in de steel zit.

    Lees verder »
    • CustomerFirst
    • 15 december 2017
    • Customer experience E-commerce Innovatie
      • 11094
      • 0

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you