Marketingfacts - Powered by NIMA
  • +
Marketingfacts
  • home
  • channels
    channels
  • topics
    topics
  • kennisbank
  • jobs
  • jaarboek
  • trainingen
    • +

channels

  • Advertising
  • Brand design
  • Brand management
  • Contentmarketing
  • Customer experience
  • Data analytics
  • Direct marketing
  • Innovatie
  • Loopbaan
  • Media
  • Search
  • Social media
  • Strategie

topics

  • B2B
  • Big data
  • Contentmarketing
  • Facebookmarketing
  • Marketing automation
  • Privacy
  • Psychologie
  • Storytelling
  • Wearables
  • Webcare
  •  
  •  
  •  

specials

  • De marketing to-do list 2018
  • Customer-centric design
  • Van data naar inzicht
  • Programmatic marketing
  • Non-profitmarketing
  • Conversational interfaces
  • Webcare & monitoring
  • Contentmarketing
  • Influencer marketing
  • Datamanagementplatformen
  • Mobile
  • Customer journey
  • Toekomst van betalen
  • Online Video
  • Marketing automation
  • Inloggen
  • Aanmelden

Adidas

gerelateerde topics

  • tiktok
  • inhakers
  • wiemer snijders
  • congruentie
  • martin leeflang

adidas experts

  • Gert Koot
    Aantal blogs: 2
  • Suzanne de Bakker
    Aantal blogs: 1

  • Aantal blogs: 1

vacatures

  • Allround redacteur (40 uur)

    Allround redacteur (40 uur)

  • Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

    Hoofdredacteur Twinkle (40 uur)

  • Content medewerker

    Content medewerker

  • Klik hier voor alle vacatures

volg Marketingfacts

@marketingfacts volgen
  • Adidas, Lego, Fall Guys en schreeuwen in IJsland

    Adidas, Lego, Fall Guys en schreeuwen in IJsland

    De schreeuw in IJsland, single-operator nieuwsbrieven, unbundeling van werk, het succes van virtuele events en de populaire Fall Guys. Dit en nog veel meer in deze weekupdate.

    Lees verder »
    • Gert Koot (Branded Entertainment)
    • 14 september 2020
    • Innovatie
      • 4062
      • 0
  • Maakt fact-based marketing het leven van de marketeer makkelijker?

    Maakt fact-based marketing het leven van de marketeer makkelijker?

    Fact-based marketing is het geheel van cijfers uit marktonderzoek, online advertising en customer databases en zou het werk van de marketeer makkelijker moet maken. Maar klopt dat wel? En wat levert fact-based marketing nu eigenlijk op in termen van ROI?

    Lees verder »
    • MarketingTribune
    • 3 maart 2020
    • Innovatie Strategie
      • 7174
      • 0
  • De week van Koot: Marvel-podcasts en scheurtjes in het digitale tijdperk

    De week van Koot: Marvel-podcasts en scheurtjes in het digitale tijdperk

    Als je met tientallen mensen uit de creatieve sector gaat praten en je oor te luisteren legt op de straat, vind je vanzelf een mooi thema voor het Songfestival. 'Open Up…'. Met het verzoek om het thema zelf aan te vullen. Het is een beetje een containerthema, maar gelukkig staat de Rotterdamse haven daar weer vol mee. Voor al het andere (marketing)nieuws is hier weer de wekelijkse update.

    Lees verder »
    • Gert Koot (Branded Entertainment)
    • 28 oktober 2019
    • Advertising Social media Mobile Media Contentmarketing Customer experience Brand design Innovatie
      • 8062
      • 0
  • Inhakers met een twist

    Inhakers met een twist

    Inhakers werken! Ze worden gemiddeld drie keer vaker gedeeld op sociale media dan niet-inhakers (zoals branded content of advertenties) en bereiken bovendien meer mensen buiten de fanbase van de organisatie zelf (Waardenburg & Mazerant, 2018). Dit is nu niet direct een oproep aan alle merken om meteen met inhakers aan de slag te gaan: inhaakmoeheid ligt namelijk op de loer. Deze blog is een oproep om met kwalitatief goede inhakers aan de slag te gaan, want ze zijn alleen effectief als ze ook de moeite waard zijn om te delen.

    Lees verder »
    • Suzanne de Bakker (Lectoraat Communicatie in Digitale Transitie, Hogeschool Utrecht)
    • 27 maart 2018
    • Advertising Social media
      • 31768
      • 0
  • Adidas x Kanye West

    Adidas x Kanye West

    Afgelopen zaterdag, om 12 p.m. EST precies, zaten duizenden sneakerheads klaar achter hun laptop. De wijsvinger inmiddels beurs van het f5'en, de ogen tranend door de constante focus op adidas.com. Mocht het je onopgemerkt zijn gebleven, zaterdag 21 februari was de dag dat adidas haar eerste sneakercollaboratie met superster Kanye West beschikbaar maakte voor het grote publiek.

    Nou ja, groot publiek, de oplage van de limitededitionschoenen was vrij.. limited. De vraag naar de schoenen overschreed het aanbod, zoals gewenst, enorm. De 9.000 paar Yeezy 750 Boost’s, verkoopprijs 350 dollar per stuk waren onmiddellijk uitverkocht. Hoe doen ze dat? 

    Lees verder »
    • Bart van den Hout (Bestoked)
    • 25 februari 2015
    • E-business Contentmarketing
      • 40626
      • 3

Onderdelen

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • M! Statistieken
  • M! Opleidingen
  • M! Jaarboek

Over ons

  • Colofon
  • Blogger worden
  • Nieuws melden
  • Adverteren
  • Partners
  • Privacy & cookies
  • Disclaimer

Volg ons

RSS

  • M! Blog
  • M! Jobs
  • M! Kennisbank
  • Alle feeds

Nieuwsbrief

Partners

  • We are you
  • Copernica
  • gracious
  • Exonet
  • Upstream

copyright © 2002 - 2021 Marketingfacts. Creative Commons 3.0 License. | Developed by We are you