Nederland stijgt 11 plaatsen in de Warc Media 100 editie van 2024. De beste campagnes maken gebruik van partnerships.
Social-update: Instagram leesbevestigingsoptie, 30-minuten-TikTok-video’s, merkbescherming Meta, YouTube A/B-test en LinkedIn vergelijkbare doelgroep.
In 2023 kwamen de bestedingen in de tv-reclamemarkt uit op € 922 miljoen, een daling van 5,6% ten opzichte van 2022. Onlinecijfers rijzen de pan uit.
IAB Europe zet met de publicatie van concept-standaard eerste stap naar consistente meting van prestaties retail media.
Een strakke positionering, een gerespecteerd merkerfgoed en de zaken niet al te ingewikkeld maken dus op het gebied van de ‘Double D’s’: distinctiveness en differentiation.
Digital Heroes was al onderdeel van OrangeValley. Met deze stap speelt het bedrijf in op het snel veranderende digitale landschap.
Een verbod op gokreclames klinkt goed toch? Maar in de praktijk zou dat desastreus zijn.
Bij SEO en online marketing kan het bijhouden van de laatste trends en technieken overweldigend zijn.
83 procent Nederlanders gaat sport kijken deze zomer, EK Voetbal meest populair.
Ga je voor een 9, of stranden je goede voornemens in de wurgende middelmatigheidspolitie van je organisatie omdat iedereen er een plasje over moet doen?
Jaarlijks presenteert Warc het The Future of Media-onderzoek. Belangrijkste take away voor 2024: ‘Merken worden geconfronteerd met uitdagingen bij het plannen van kwaliteitsmarketing in een AI-gedreven wereld.’
Wist je dat Klaas Dijkhoff nooit echt politicus is geweest? Hij was een infiltrant die namens de carnavalsvierders ervoor moest zorgen dat carnaval niet verplaatst werd! In deze commercial van Bavaria wordt alles uit de doeken gedaan.