-
Zo verbeterde CheapTickets.nl met AMP de CTR met 27%
30 juni 2016 was een belangrijke dag voor iedereen die iets met online marketing doet. Het was de dag waarop eBay aankondigde om een groot deel van de inventory in Accelerated Mobile Pages (AMP) aan te gaan bieden. AMP is een open source initiatief die als doel heeft geoptimaliseerde mobiele inhoud te leveren wat direct wordt geladen.
AMP bevindt zich op het snijvlak van marketing en technologie. En dat is precies waar we bij Travix ook opereren. Vandaar dat je sinds kort in de mobiele zoekresultaten van Google bij alle stedenpagina’s van CheapTickets.nl het AMP-logo ziet staan. -
AMP’s 1 jaar later: waar staan we?
Met de aankondiging van Google’s AMP in oktober vorig jaar werd een nieuwe stap gezet in de mobiele revolutie. Het afgelopen jaar hebben zich veel ontwikkelingen voorgedaan rondom AMP’s. Waar staat we nu, hoe serieus moeten we ze nemen en wat kunnen AMP’s voor jou betekenen?
-
Google AMP-case: de eerste ervaringen vanuit online publisher BigSpark
Er is al veel gezegd en geschreven over Google AMP (accelerated mobile pages) en de invloed ervan op pagina’s, advertenties en je positie in de zoekresultaten. Maar wat levert de inzet van AMP nu concreet op en met welke uitdagingen heb je te maken? We zochten het uit.