Special Programmatic marketing

De ervaring leert dat elke vorm waarin marketeers hun (potentiĆ«le) klanten kunnen bereiken, wordt geautomatiseerd. In online marketing is dat al langer het geval, en radio, televisie en out-of-home volgen nu in rap tempo. Programmatic marketing noemen we dat. 

Programmatic marketing heeft een glorieuze toekomst voor de boeg als we de groeicijfers van de analisten mogen geloven. Toch zijn er ook een aantal obstakels op weg naar die toekomst. Programmatic heeft namelijk wel een reputatieprobleem te tackelen, zo maken de recente bezuinigingen van Procter & Gamble bijvoorbeeld duidelijk. Uitdagingen rond brand safety, fake views en viewability staan daarbij voorop.

Voor het downloaden van de Special Programmatic marketing vragen we je de volgende gegevens in te vullen.

Let op: vul je e-mailadres goed in, want op dit adres ontvang je de mail met de link naar het whitepaper.

Tip: Log in zodat formulieren automatisch worden ingevuld.

Mededeling: door uw contactinformatie achter te laten is het mogelijk dat partners van Marketingfacts via e-mail of telefonisch contact met u opnemen.