Jolante van Hemert
Owner Showrunners

Showrunner, (data) storyteller, trendsniffer, inquirer. Ik help merken met het bedenken, organiseren en maken van rake content. Met extra speciaal veel <3 voor data en research.
-
Alles voor de klant: op zoek naar de ultieme on- en offline beleving
De allerlaatste tech-, digital- en marketingontwikkelingen bijhouden, #hoedan? Dat kan sinds dit jaar iedere laatste woensdag van de maand bij Digital Wednesday in Eindhoven.
Voor de Digital Wednesday inspiratiesessie ‘Digital in retail’ strikten de organisatoren drie interessante sprekers over de uitdagingen waar retailers voor staan bij het verbinden van de on- en offline beleving. Wij waren aanwezig bij de sessie en namen er deze drie punten uit mee.
-
Instagram Brand Monitor: de populairste merken in Nederland
Vorige maand publiceerde ik ons onderzoek onder 200 merken op Instagram. Sindsdien hebben we, met hulp van ‘the crowd’, het aantal merken fors uitgebreid en is er een fonkelnieuwe top-10.
-
Onderzoek: de populairste merken in Nederland op Instagram
We <3 Instagram. En dat doen we gemiddeld genomen 21 minuten per dag. Instagram is duidelijk ‘on the rise’ en is door Forrester zelfs tot het meest engaging network verklaard. Mensen zijn natuurlijk leuker dan merken, desondanks volgt 32 procent van de Instagrammers meer dan 5 merken. En merken kunnen óók heel leuk en inspirerend zijn. Vooral als ze creatief gebruikmaken van de mogelijkheden. Om erachter te komen hoe merken in Nederland het doen, hebben we meer dan 200 merken onderzocht.