Eveline de Winne
Principal Business Strateeg VODW

Eveline ondersteunt bedrijven op het gebied van hun marketingstrategie. Ze heeft een brede ervaring op het gebied van groeistrategie, propositie- en conceptontwikkeling. Afgelopen jaren is zij gespecialiseerd in het optimaliseren van de klantervaring bij bedrijven: hoe kunnen bedrijven een optimale customer experience realiseren die aansluit op behoeften van hun klantgroep, onderscheidend is en bijdraagt aan bedrijfsdoelstellingen?
-
Customer Journey
Je customer journey gericht verbeteren: van visie naar testbaar en tastbaar resultaat
"Beste bunqer, het is zover: vanaf vandaag kunnen wij ondernemers ook bankieren bij bunq :)! […] We zijn heel erg benieuwd naar jullie mening. Heb je een wens? Laat het ons weten, dan bouwen we het :D! Spread the love, let’s bunq together, Ali." Regelmatig verschijnt er een mail van "de nieuwe bank" bunq in mijn inbox met een nieuwe update. De startup heeft het iteratieproces goed op orde en lijkt alle klantfeedback meteen om te zetten in een nieuwe slag op hun bestaande customer experience. Hoe kun je als corporate organisatie de standaard van dit soort startups evenaren en tegelijkertijd jouw customer journey gericht verbeteren?