Jan-Henk Bouman

Directeur/eigenaar Admium

  • 0 posts
  • 43 reacties

Online specialist met een praktische benadering en veel ervaring met het opzetten van online communities voor derden (AD NieuwsMedia) en in eigen beheer.

Binnen Admium ligt mijn focus op de conceptentak en de horecatak. OpenSocial is een belangrijk uitgangspunt in mijn denkwijze.

“Breng je content waar je doelgroep is” is de kern van een goede online strategie zonder daarbij je eigen positie uit het oog te verliezen. Die moet natuurlijk goed zijn. Maar er zullen meer mensen niet op je site komen dan wel. Zorg daarom dat je doelgroep je tegenkomt waar ze op dat moment zijn. Met een goede relevantie zul je goede conversie bereiken.

Waar zit je doelgroep vaak?
* Heel erg vaak op sociale netwerken. Met gadgets en widgets kun je ze daar bereiken.
* Nog vaker zoeken ze via zoekmachines naar relevante zoekresultaten. Met een goede zoekmachinestrategie komt je doelgroep in aanraking met je product, dienst of merk.

Een advies nodig over het inzetten van sociale netwerken, de positie van je website, je merk op internet, web 2.0, internetconcepten of eens sparren met een ondernemer met veel ervaring op dit gebied? Stuur een mail naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) of bel 033-4542800. Het zal een inspirerend, verassend maar vooral een leuk gesprek worden.