Erwin Moojen

Email afficionado 22 Times BV

Erwin Moojen
  • 7 posts
  • 50 reacties

Erwin Moojen (1972). Startte na zijn studie commerciële economie aan de International School of Economics in Rotterdam, zijn loopbaan als Management Trainee bij MeesPierson (nu onderdeel van de Fortis Bank).

Vervolgens doceerde hij internationale economie aan de Yang En universiteit in Quanzhou (China). Bij terugkomst richtte hij zich volledig op direct en internet-marketing binnen de diverse dochterondernemingen van Reed Elsevier (Reed Business Information, Lexis Nexis Benelux en Elsevier Science). Parallel hieraan gaf hij ook nog de e-zine Inspiratienet uit en volgde hij de studie Politiek en Communicatie aan de Vrije Universiteit.

In 2005 is Erwin gestart met het full service e-mailmarketing adviesbureau 22 Times. Hiernaast is hij lid van de activiteitencommissie van DeMeter, platform voor de toekomst van Direct Marketing; adviseert hij de stichting Educatie & Innovatie, en heeft hij zitting in de speergroep van de DDMA die adviseert over de code E-mailmarketing B2C. Erwin is sinds 1994 actief op het internet.