Bob Younge
Contentspecialist DDMA

Bob is contentspecialist bij DDMA, branchevereniging voor data, service en sales. DDMA is de grootste branchevereniging voor datagedreven marketing, sales en service, met een netwerk van adverteerders, non-profits, uitgevers, bureaus en tech-leveranciers die data op een innovatieve en verantwoorde manier inzetten voor interactie met consumenten.
-
Doe mee aan de DDMA Barometer 2022
Vorig jaar bleek uit de DDMA Barometer dat slechts 9% van de data-driven marketingsector klaar is voor een wereld zonder third-party cookies. Voor veel organisaties was er dus werk aan de winkel, zeker nu steeds meer tech-partijen privacybevorderende maatregelen nemen en er strengere wetgeving op de loer ligt.
-
Search-budget hóeft geen rol te spelen
De DDMA Commissie Search bestaat uit verschillende koplopers uit de wereld van search. Maar ook zij halen hun inspiratie ergens vandaan. Om uit te lichten waar de commissie zich zoal mee bezighoudt gaan we met alle commissieleden in gesprek. Waar baseren ze hun visie op? Wat zijn hun grootste uitdagingen? Hoe gaan ze te werk? In dit interview spreken we met Marcel Smal, Senior Director PPC bij dentsu, en Martijn Beumer, oprichter van Producthero.
-
‘Je mag de SEO-volwassenheid van opdrachtgevers echt niet meer overschatten’
De DDMA Commissie Search bestaat uit verschillende koplopers uit de wereld van search. Maar ook zij halen hun inspiratie ergens vandaan. Om uit te lichten waar de commissie zich zoal mee bezighoudt gaan we met alle commissieleden in gesprek. Waar baseren ze hun visie op? Wat zijn hun grootste uitdagingen? Hoe gaan ze te werk? In dit interview spreken we met Martin van Ammers, Sr. SEO Consultant & Head of SEO bij Netprofiler, en Boyd van Dongen, Sr. SEA Specialist bij Essent, Energiedirect.nl en Vandebron.
-
‘Zoekmachines zijn niet meer de enige zoekplatformen binnen search’
De DDMA Commissie Search bestaat uit verschillende koplopers uit de wereld van search. Maar ook zij halen hun inspiratie ergens vandaan. Om uit te lichten waar de commissie zich zoal mee bezighoudt gaan we met alle commissieleden in gesprek. Waar baseren ze hun visie op? Wat zijn hun grootste uitdagingen? Hoe gaan ze te werk? In dit interview spreken we met Lindsay Taal, online marketingconsultant bij Merkle, en Daan Aussems, teamlead SEO bij SDIM Online Marketing.
-
‘SEO is altijd relevant, SEA niet’
Waar halen de leden van De DDMA Commissie Search hun inspiratie vandaan? Waar baseren ze hun visie op? Wat zijn hun grootste uitdagingen? Hoe gaan ze te werk? We gaan met alle commissieleden in gesprek hierover! In dit interview spreken we met Sieger van Zuiden, Lead SEO & Content Consultant bij Storm Digital, en Ingmar Duynisveld, Senior Customer Journey Expert bij ING.