Denie Geertzen
SEA Specialist Traffic Builders

Werkzaam bij Traffic Builders als Digital Advertising Specialist | SEA. Gespecialiseerd in e-commerce- en automotive klanten.
-
Geen excuus meer om video advertising uit te stellen
De ‘YouTube Video Builder’ van Google is al enige tijd in bèta, maar wat kun je er precies mee en hoe werkt deze video advertising-tool? Dat lees je in dit artikel. Plus hoe je snel kunt starten met YouTube advertising.
-
Zo sluiten je advertentieteksten perfect aan bij je doelgroep
Wanneer we een zoekopdracht binnen Google beknopt willen formuleren, komen we vaak niet verder dan enkele woorden. In zo’n geval kan de woordkeuze van verschillende mensen bij hun zoekopdrachten weleens overeenkomen, zonder dat zij hierbij dezelfde zoekintentie hebben. In dit blog leg ik je in drie stappen uit hoe je eenvoudig en overzichtelijk structuur kunt aanbrengen in advertentieteksten, zodat je teksten altijd aansluiten op de motieven van jouw doelgroep.
-
Wat zijn free product listings en hoe monitor je de performance in Google Analytics?
Google heeft wereldwijd free product listing in het leven geroepen om adverteerders tegemoet te komen. Gratis aandacht voor je producten. Wat betekent dit voor de betaalde Google Shopping-campagnes? En hoe krijg je de performance inzichtelijk? Je leest het hier.