Tara Pijs
Content Marketeer Coosto

Content Marketeer bij Coosto. Taalfanaat en vakidioot. Passie voor communicatie & marketing. Schrijft artikelen over o.a. social media en contentmarketing.
-
Vier manieren om augmented reality te gebruiken in je marketingstrategie
We zien augmented reality (AR) steeds vaker in marketing en sales opduiken. In social media kennen we AR al van de diverse filters op Snapchat en Instagram. Maar wist je dat je met AR ook je merkbekendheid kunt vergroten en je verkoop kunt stimuleren? Als merk wordt je verwacht dat je meegaat in die ontwikkelingen, zeker als je doelgroep gebruikt maakt AR-mogelijkheden. In dit blog bespreken we vier manieren waarop dit kan.
-
Less is more: drie inzichten voor het creëren van succesvolle content
Wat maakt content succesvol? We laten ons bij het beantwoorden van die vraag snel leiden door het resultaat: veel clicks, likes of een groot bereik. Maar hoe kom je bij dat resultaat? Volgens mij is de weg naar succesvolle content een blend van behoefte, kwaliteit en timing. Met dit blog wil ik je inzichten geven in de kwaliteitslabel die social- en online mediaplatforms hanteren. Zo ben je goed voorbereid om content te maken die succesvol is.
-
Vijf mythen over social media ontkracht
Er zijn duizenden blogs, boeken, podcasts en video’s die jou helpen het meeste uit je social-mediakanalen te halen. Al deze tips zijn goed bedoeld, maar soms zie je door de bomen het bos niet meer. Want wat is nu eigenlijk waar? En waar moet je als bedrijf op letten om social media effectief in te zetten? Michelle Carvill schreef hierover een boek: ‘Myths of Social Media: Dismiss the Misconceptions and Use Social Media Effectively in Business’. Ik licht een aantal van deze mythen uit in dit blog. Hier zijn ze: vijf social-mediamythen ontkracht.