Rudolf Rodenburg
Head of Internal branding Newgrowth Strategies

Rudolf is Head of Internal Branding bij New Growth Strategies, een strategisch merk- en organisatieadviesbureau. New Growth Strategies helpt klanten groeien door middel van organisatiestrategie, merkpositionering, internal branding en merkinnovatie. Gevestigd in Amsterdam, internationaal opererend, en trots onderdeel van het wereldwijde TBWA-netwerk.
Rudolf heeft wereldwijd gewerkt en woonde in Londen (10 jaar), Hamburg, Zürich, Wenen en Boedapest. Het onderwerp cultuur is hem dan ook niet vreemd. Hij woont nu in Amsterdam, waar hij zich thuis voelt tussen het (multi)culturele aanbod, de creativiteit en de open houding van zowel de lokale bevolking als de bezoekers die voor deze kwaliteiten komen.
-
Internal branding - what’s in a name
Employee journey, employee advocacy en internal communication – ze hebben allemaal met internal branding te maken, een veelomvattend en zich steeds verder ontwikkelend vakgebied. In mijn vorige artikel schreef ik dat ik verder zou ingaan op de naam ‘internal branding’ en proberen duidelijkheid te scheppen in die jungle van gerelateerde onderwerpen. Daarom: een kort ‘verhaal’ waarin alles samenkomt.
-
Die wondere wereld genaamd internal branding
Het afbreken van silo's, cross-functioneel werken, vaardigheden opbouwen met de bijbehorende tools en zaken op elkaar afstemmen. Mensen die met plezier werken en het juiste doen, daar gaat internal branding over. Het is de meest effectieve en efficiënte manier om organisatiedoelstellingen te bereiken.