Adriaan Oomen

Beloftebrenger AddFocus

Adriaan Oomen
  • 1 posts
  • 0 reacties

Ik ben oprichter van AddFocus en ik breng merken een nieuwe belofte. Dat is mijn missie. Gedurende mijn loopbaan heb ik me hierin gespecialiseerd bij KPN, Reaal en Rabobank en later met AddFocus bij tal van andere organisaties.

Het succes van de door mij geleide Rabobank-campagne met Jochem de Bruin, waarin de bank haar nieuwe belofte introduceerde (“Het is tijd voor een bank die het anders doet’” was mijn springplank voor de oprichting van AddFocus.

Met AddFocus heb ik vele organisaties in uiteenlopende sectoren mogen helpen met het Verleiden, Verbeelden en Versterken van hun Belofte. Dat is elke keer weer een prachtige ontdekkingsreis, waarin fascinatie en verwondering hand in hand gaan.

Naast mijn rol als adviseur geef ik regelmatig gastcolleges (o.a. bij Tias en Eurib) en schrijf ik boeken, waarin ik mijn opgedane kennis graag deel over wat een belofte bovenscheidend maakt en hoe je dit realiseert.