Danielle de Jonge
spreker | trainer | auteur Daniëlle de Jonge

Als expert in eigentijdse klantrelaties help ik bedrijven zakelijk onweerstaanbaar aantrekkelijk te zijn. Mijn stijl van presenteren en workshops geven is nuchter, heel erg praktisch en met humor. Dat lees je ook terug in de boeken ‘Verleid de klant’, ‘Human2Human: de nieuwe klantrelatie’ en ‘Extreem klantgericht’ die ik schreef. Het doel: klanten helpen zich onderscheidend te profileren en op doeltreffende wijze klanten te vinden en houden.
-
Marketing Troonrede 2019: de impact op mens, markt en maatschappij
Aan de vooravond van een nieuw decennium liet de MarketingTroonrede dit jaar haar licht schijnen op de impact van marketing op mens, markt en maatschappij. De MarketingTroonrede 2019 werd op dinsdagavond 24 september uitgesproken door Daniëlle de Jonge, auteur van het recent verschenen boek Extreem Klantgericht. "Greenwashing door marketeers, waar we ook onoprechte purpose-marketing onder verstaan, wordt in deze tijden van absolute transparantie genadeloos afgestraft."