Dennis Scholtus
Zelfstandig PPC manager Ekxo.nl

Dennis Scholtus (‘82) is de naam, (ZZP) PPC manager en ik ben woonachtig en opgegroeid in de mooie stad Nijmegen, de oudste stad van het land en ik ben een ware internaut! Voor wie niet weet wat een internaut is: Een internaut is een ervaren internetgebruiker, een virtuele reiziger op het internet.
In 2005 startte ik op het internet met onder andere een eBay winkel en webdesign. Ik begon met digital marketing in 2006 eerst als hobbyist en daarna professionaliseerde ik mijn digitale vaardigheden. Een van mijn eerste websites waarop ik digital marketing toepaste scoorde destijds in de top één procent van Alexa.com. Alexa.com rankt websites wereldwijd naar bezoekersaantallen.
Waarom ben ik een PPC manager geworden? Dat antwoord is makkelijk, het is een vaardigheid die overal kan worden toegepast om een bedrijf te helpen groeien. Ik vind het simpelweg geweldig om ondernemers te helpen met het behalen van succes. Ik sta altijd open voor samenwerking.
-
Vijf redenen om te adverteren op Bing
Als het gaat om PPC-advertenties, investeren de meeste marketeers en merken alleen in Google Ads. Google domineert immers PPC-advertenties met een wereldwijd marktaandeel van 87 procent dus waarom zou iemand op Bing adverteren?
-
Succesvolle long-form content met deze technieken
Eén van de langst durende debatten in marketing- en saleskringen: wat is beter, short copy of long copy? De short-fans prediken short copy omdat mensen tegenwoordig weinig lezen en er dus geen reden is om long-form copy te schrijven. De aanhangers van long-form copy geloven dat copy het geheim is tot sales-succes. Beide zijn waar, maar om online verkoopsucces te bereiken geniet long-form copy de voorkeur, omdat long-form content beter rankt in Google en dus meer bezoekers ontvangt. In deze blog een aantal technieken waarmee je long-form content beter presteert.