Bart Kruizenga
Online Marketeer Conversies.nl

Bart is Online Marketeer bij Conversies.nl. Voor de meest uiteenlopende klanten zet hij zich dagelijks in voor meer conversies en minder kosten.
Effectieve én efficiënte online campagnes maken, dat is waar het om draait.
-
Google Ads: dit moet je weten over de aangepaste dimensies
Sinds kort is er een nieuwe functionaliteit in bij Google Ads (in beta): de aangepaste dimensie. Eén step-up ten opzichte van labels.
-
Nieuw in Google Ads: extensie met leadformulier
Belangrijk nieuws voor bedrijven die zich richten op leadgeneratie: Google is momenteel een nieuwe advertentie-extensie aan het testen waarbij een leadformulier direct in de tekstadvertenties kan worden getoond. Zo kunnen gebruikers converteren zonder ooit op de website te zijn geweest. Handig voor B2B-marketeers!
-
Google Ads: uitgebreide tekstadvertentie wordt nog uitgebreider
Google presenteerde tijdens de jaarlijkse Marketing Keynote veel nieuwe functies als het gaat om advertising. Speerpunten daarbij zijn slimme integraties en machine learning. De nieuwste update biedt de vertrouwde tekstadvertentie letterlijk meer ruimte om een verhaal te doen.