Abel Grünfeld
Growth Hacker StoryTEQ

Abel Grünfeld is actief als Growth Hacker bij StoryTEQ, waar hij werkt aan een prachtige uitdaging: Online content zo relevant mogelijk maken, waarbij de nadruk op video ligt. In de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk en Israel loopt men ver voor op de rest van de wereld. Door het publiceren van kennisintensieve blogs hoopt Abel de Europese markt te helpen om het gat te overbruggen.
-
Dynamische video-advertenties: slimme distributie
Eerder schreef ik op Marketingfacts over de creatieve mogelijkheden van dynamische video-advertenties. Hoewel dynamische video een krachtig middel is, is de manier van distribueren minstens zo belangrijk. Dynamische video-advertenties hebben dan ook niet alleen betrekking op het variëren van de boodschap per doelgroep, maar ook op de slimme distributie van de content, resulterend in optimale uitkomsten. Juist die combinatie van dynamische video en slimme distributie leidt tot een hogere ROI.
-
Dynamische video-advertenties: zo werkt het
De term dynamische video passeert steeds vaker de revue. Het klinkt krachtig, maar wat wordt er nou precies mee bedoeld? Wat zijn de creatieve mogelijkheden van dynamische video-advertenties?