Dennis Reus
Digital marketing consultant Display Traffic Builders

Dennis is werkzaam als campaign manager display. Door de flinke groei in de display markt een waardevolle speler binnen het display team. Houdt overzicht tussen verschillende ingewikkelde display campagnes en is werkzaam als aanspreekpunt voor grote key-accounts en discipline-overstijgende opdrachten.
-
Digital marketing in coronatijd – vier mythen ontkracht
Meermalen onderzocht en bewezen: het verhogen van het reclameaandeel in tijden van recessie heeft meer impact op winstgevendheid dan gedurende een economische expansie. Over de afgelopen weken zijn er genoeg blogs en artikelen gewijd aan de kansen die de economische crisis biedt voor digital-brandingkanalen. Om hierin door te kunnen pakken heb ik ze op een rijtje gezet.
-
Verbeter je branding met data
De hoeveelheid data is nog nooit zo groot geweest. Door kanalen als online video, radio, digitale buitenreclame en display-advertising te combineren met data, ben je in staat dedoelgroep veel gerichter te bereiken met een persoonlijke boodschap, ook binnen jouw brandingstrategie. Vier stellingen over het veranderende medialandschap, branding én data.
-
Targeting op custom intent: zo werkt het
Met de introductie van 'custom intent' als methode voor doelgroep-targeting binnen Google DoubleClick is display weer een stuk interessanter geworden. Naast de mogelijkheid om te targeten op basis van Google-affiniteitsgroepen en andere doelgroepen, kun je nu ook je eigen koopintentie-doelgroep vormgeven en bereiken.