Astrid Groenewegen
CEO SUE Amsterdam/Behavioural Design Academy

Oprichter/eigenaar SUE Amsterdam en de Behavioural Design Academy. Het creatief bureau (practise) en de officiële opleiding (preach) die beiden vertrekken vanuit de wetenschap van gedragspsychologie. Om zo tot ideeën te komen die daadwerkelijk aanzetten tot gedragsverandering en beslissingen beïnvloeden. En een nieuwe waarde te creëren: psychologische waarde.
-
Customer-centric design
Het best bewaarde geheim uit customer-centric design
Customer-centric teams en organisaties weten beter dan wie dan ook dat vandaag de dag de strijd om de klantwaarde gevoerd wordt in de customer journey. Het optimaliseren van de journey en het designen van waardevolle customer experiences in alle contactmomenten met de klant, is waar het klantgericht denken in harde euro’s kan worden omgezet. In dit artikel wil ik je meenemen hoe je echt radicaal klantgericht kunt worden door de menselijke psychologie te begrijpen en als een gedragsontwerper te kijken naar experience design, En hoe je relatief snel en gemakkelijk waarde kunt creëren op een manier die heel veel marketeers nog laten liggen.