Tom ter Horst
Online marketeer Adwise

Automatisch optimaliserende campagnes, nieuwe display advertising vormen, exploiteren van databronnen en algoritme optimaliserende webshops bepalen het online speelveld.
Voor omni-channel retailers is het belangrijk om deze digitale ontwikkelingen te adopteren en te exploiteren op de website en winkelvloer. Dit moet voorzien in dezelfde beleving ongeacht de journey die de consument aflegt naar zijn aankoop.
In mijn rol als dedicated account strategist voor Kees Smit Tuinmeubelen, faciliteer, ondersteun en geef ik richting aan mijn collega’s en online markering medewerkers bij Kees Smit Tuinmeubelen. Dit zorgt voor optimale resultaten en klantbeleving wat uiteindelijk resulteert in omzetgroei voor Kees Smit Tuinmeubelen. De ontwikkelingen, verwachtingen en resultaten stem ik af met de e-commerce managers en vestigingsmanagers bij Kees Smit Tuinmeubelen.
-
6 beïnvloedingstechnieken die je onbewust sturen
Organisaties proberen je onbewust te beïnvloeden. Woorden en beelden hebben invloed op het onbewuste beslissingsproces van de mens. Er zijn tientallen, zo niet honderden beïnvloedingstechnieken die het onbewuste proberen te beïnvloeden. In dit artikel bespreek ik kort 6 theorieën die in mijn ogen interessant zijn om als marketeer of als consument te weten.