Diederick Ubels
CEO MobPro

Diederick Ubels is een wandelende encyclopedie over mobile marketing. Als CEO bij MobPro ziet hij elke dag tegen welke mobile marketing-drempels merken aanlopen. Daarom heeft hij een missie: adverteerders helpen consumenten te betrekken bij merken in deze mobile-centric wereld. Die missie vervult hij niet alleen bij MobPro, maar ook als voorzitter bij de IAB Mobile Taskforce.
-
Meer aandacht voor advertenties in mobile mindset - of toch maar niet?
Onze emotionele toestand heeft invloed op hoe we advertenties opmerken en beoordelen. Targeten op de juiste gemoedstoestand kan dus geen kwaad. En laat de wetenschap nu net een nieuw – bruikbaar – soort stemming hebben ontdekt: de 'mobile mindset'. Een mindset waarin we ons relaxt en veilig voelen.
-
Generation Z: de ongrijpbare generatie
The elusive Generation Z. In 2020 bestaat veertig procent van de grootste wereldmarkten uit deze jongeren. Naast hun eigen (groeiende) koopkracht hebben ze invloed op hun ouders’ uitgaven. Zo vormt deze jonge generatie nu al een belangrijke groep voor adverteerders en marketeers. Maar wie is Gen Z nou exact en hoe bereik je deze groep?
-
Hoe mobile advertising de aandrijving is voor automerken
De smartphone wordt continu gebruikt in de zoektocht naar een nieuwe auto. Toch besteden automerken meer aan online adverteren op desktop. Wat moet een automerk van de toekomst anders doen? De mobile advertising gids voor de automotive industrie.