Sasja van der Leeuw
Creative Digital Marketeer Pink Marketing

Sasja is een Creative Digital Marketeer die creativiteit ziet als key voor online succes. “Ik geloof dat het bij online marketing niet alleen om performance gaat, maar dat branding van cruciaal belang is om je merk een identiteit te geven. Uiteindelijk wordt het merendeel van de aankoopbeslissingen onbewust gemaakt, dus als jouw merk onbewust positieve associaties oproept zal je op lange termijn winnen. Staar je niet blind op performance, maar besef dat uiteindelijk het sterkste merk wint. Dus laad je merk online met positieve associaties door het gebruik van impact-volle creatie en content op de juiste kanalen.”
-
De drempels op weg naar programmatic tv
Stel: je bent je wereldreis aan het plannen en je hebt je gisteren uitgebreid op internet georiënteerd op vliegtickets en backpackgear. Nu zit je lekker op de bank te genieten van RTL Late Night. Het reclameblok begint en je ziet Bever Sport met een promotie van allerlei backpackessentials. Vervolgens komt Zalando voorbij met een aanbieding voor wandelschoenen en ook KLM komt nog langs met de 'Werelddeal Weken'. Is dat de toekomst van programmatic televisie? En zo ja, hoe snel wordt dit werkelijkheid? Er zijn in ieder geval nog wat drempels die moeten worden geslecht, zo bleek tijdens het IAB Programmatic TV-event eerder deze week.
-
Non-profitmarketing
Boer zoekt Jou: een creatieve inzet van paid search [case]
Ook bedrijven zonder winstoogmerk kunnen enorm profiteren van online advertising. Paid search kan worden ingezet om meer donateurs te werven, vrijwilligers te bereiken of simpelweg meer aandacht te vragen voor een bepaald onderwerp. Voor een non-profitorganisatie hebben wij een creatief concept neergezet om zo meer aandacht te vragen voor Fairtrade-producten.