Mitchell van der Koelen
Online marketeer

Heeft een passie voor mooie zaken, voornamelijk horloges, whisky en auto’s maar vooral een passie voor mooie verhalen. Is enthousiast over - maar ook kritisch op - online ontwikkelingen.
-
Influencermarketing
Gaat influencer marketing veranderen?
Influencer marketing is zeker geen hype gebleken. Wel is de nieuwigheid eraf, dus is nu een uitstekend moment om te reflecteren en te kijken naar verbeterpunten.
-
Porsche bedient hongerige redacties op hun wenken
In een eerdere blog was ik kritisch op contentmarketing. Daarom vind ik het wel zo fair dat ik ook geslaagde voorbeelden belicht, want 'geslaagd' is nog een understatement in het geval van de viral die Porsche ruim een week geleden scoorde.
-
Maak het lekker native
Native advertising kan op verschillende manieren worden geïnterpreteerd en dat kan in sommige gevallen zorgen voor een interessant spanningsveld tussen adverteerder en publisher/redactie/blogger.
-
Wat contentmarketeers maar niet willen inzien
Gelijktijdig met de opkomst van online content is ook de contentmarketeer enkele jaren geleden begonnen aan een opmars. Contentmarketeer zijn lijkt mij niet eenvoudig. Zo nu en dan kom ik een uitstekende professional tegen, maar het vak van de contentmarketeer wordt behoorlijk omlaag gehaald door lui die wel "content is king" roepen, maar dit beginsel vervolgens zelf niet naleven. Waarom zijn zo veel contentmarketeers blind voor de waarheid en doof voor kritiek? Veel, heel veel content is simpelweg niet goed genoeg. En hier is waarom.