Tjarda Polderman
Digital Marketing Consultant Tomorrowmen

Tjarda werkt als Digital Marketing Consultant bij Tomorrowmen en focust zich hierbij vooral op SEA en Social.
-
Google Analytics 4: waarom je juist nu moet upgraden
Je hebt de melding in jouw Google Analytics view misschien al zien staan, maar je kunt nu upgraden naar Google Analytics 4. Google bouwt hiermee verder op de bekendere Google Analytics App + Web property. Het huidige Google Analytics Universal is volgens Google onvoldoende toekomst gedreven met betrekking tot alle veranderingen op het gebied van privacy.
-
Friends of Search 2020: marketeers moeten controle terugpakken
Friends of Search staat te boek als één van de meest belangrijke evenementen in Nederland op het gebied van SEA en SEO. Ruim twintig sprekers gaven op 4 februari in de Kromhouthal in Amsterdam hun visie op onder meer automatisering, het gebruik van externe data, verschillende omnichannel-benaderingen en de aanhoudende discussie over de rol van privacy.
-
In vier stappen naar een social-proof contentstrategie
Is de content op de sociale media van jouw bedrijf nog niet zoals je zou willen? Ben je op zoek naar de next steps om je social kanalen interactiever te maken door middel van social-proof content? Hier zijn een aantal handvatten om jouw social media een boost te geven.
-
Waarom niet (online) reageren geen optie is
Tijdens de allerlaatste editie van SMC050 voerde één onderwerp in alle lezingen de boventoon: 'Human = Key.' Bedrijven kunnen zich in de wereld waar technologie disruptief is, onderscheiden met menselijk contact. Dit klinkt net zo logisch als dat het tegenwoordig meer dan vanzelfsprekend is dat je jouw vraag, opmerking of klacht online zet. Maar hoe ga je als bedrijf om met die online kritiek?
-
Een vliegende start met Pinterest Advertising
Het duurt niet lang meer voordat Pinterest Advertising beschikbaar is in Nederland en België. Goed nieuws, want het aantal gebruikers in Nederland blijft stijgen. De eerste adverteerders in Nederland zijn al gewhitelist. Op basis van een eerste ervaring hebben we een stappenplan opgesteld, zodat je binnenkort een vliegende start kunt maken met je eerste Pinterest-campagne. Zo wordt ook jouw merk Pinterest-proof.
-
Hoe je met branded GIF’jes je social stories kunt versterken
GIF'jes zorgen ervoor dat we informatie of emoties snel kunnen delen. Ze werken goed als ze grappig zijn, een gesprek tussen twee mensen kunnen starten of voor inspiratie zorgen. Als bedrijf of merk kun je er nu ook voor kiezen om je eigen branded GIF'jes te maken, om zo je social stories te versterken.