Tim den Heijer

Left B.R.A.I.N. - Creative strategy & copy B.R.A.I.N. Creatives

Tim den Heijer
  • 3 posts
  • 1 reacties

Nu: partner B.R.A.I.N. Creatives - Start-up voor creatieve reclame, activatie en communicatie, geïnspireerd door gedragswetenschap.

Daarvoor: Creative Director bij De Combinatie van Factoren, door adverteerders 11 keer uitgeroepen tot beste activatiebureau van Nederland.
Neerlandicus (Leiden) en Certified Behavioural Designer.
Auteur van De Act Factor: hoe opMERKelijke activatie mensen in beweging krijgt.
(Gast)blogger voor Marketingfacts, Marketingtribune, Fonk & Promz.
Esprix Jurylid.
Prijzen & nominaties o.a. Mercur Beste Marketingactie, Esprix, SAN Accent, ADC New York, New York festivals, Epica, Eurobest, Cannes Direct & Cyber Lions.
Werkt(e) voor o.a. IKEA, Heinz, Tele2, Heineken, Chocomel, HEMA, Albert Heijn, Schiphol, Centerparcs, Easyjet, Holland Casino, Belastingdienst & KWF.