Soufia Zahri
Journalist Zzp

Ik schrijf over alles wat mij beweegt.
In een enorm spinnenweb duiken en grondig onderzoek verrichten om daarna een succesvolle strategie of artikel te realiseren, geeft mij iedere keer weer een energieboost en vergroot mijn honger naar meer.
Voormalig Jr. Strateeg bij Social Inc. Inmiddels werkzaam als Journalist bij One World.
Opleiding: Bachelor of Business Administration- Communications.
-
Vine vs Instagram: welke moet je inzetten als marketinginstrument?
Op 24 januari 2013 werd het Twitterpubliek met dit bericht getriggerd om creatieve video’s te creëren en te delen. Vine- Twitters kindje- is een app die naadloos aansluit op het onderscheidend vermogen van Twitter: kort maar krachtig. Binnen de kortste keren was Instagram, met de komst van Cinemagram, een geduchte concurrent. Maar wat is nou eigenlijk het verschil tussen Vine en Instagram?
-
Zonder duidelijke identiteit is contentmarketing gedoemd te mislukken
Stel je bent geruime tijd bezig met het opstellen van hét strategiedocument van je leven. Je doel: het aanpakken van het imago, dat niet is wat het moet zijn volgens het management. Je sjokt rustig verder in het landschap der virtuelen, in de hoop dat die oase gauw in zicht komt. Dagelijks doet je een rondje langs een aantal vakblogs, in de hoop content tegen te komen dat gerelateerd is aan waar je mee bezig bent. Deze consumeer je gretig, maar je dorst lijkt moeilijk te lessen.