Jasper van Bochove

Customer Experience Specialist Caramel Business

Jasper van Bochove
  • 13 posts
  • 10 reacties

Kernwoorden voor mij zijn: enthousiasme, klantgerichtheid, samenwerken en groei.

In deze tijd worden we overspoeld door informatie en gaan technologische ontwikkelingen razendsnel. Het kost organisaties steeds meer moeite om vertrouwen en aandacht van klanten te winnen en vast te houden. Succesvolle organisaties hebben een herkenbaar en doorleefd merk en varen een klantgerichte koers.

Als Customer Experience Specialist met 22 jaar ervaring help ik graag ambitieuze organisaties om een echt menselijk, klantgedreven en betekenisvol merk te worden. Een merk dat het verschil maakt voor klanten, medewerkers en in de wereld. Een merk dat authentieke, menselijke en aansprekende verhalen vertelt die worden gedeeld met en door medewerkers en klanten.

Dat heeft direct impact op het vertrouwen en de klantbeleving. En zorgt er bovendien voor dat klanten superpromoters worden, terugkomen en nieuwe klanten aanbrengen via aanbeveling.

Veel affiniteit en ervaring heb ik met kennisintensieve B2B bedrijven in Telecom, ICT, research en engineering.

Specialismen: Customer Experience, Customer Journey’s, Klant- en medewerkerinterviews, Marketingstrategie, Superpromoters en employee engagement.