Jasper van Bochove

Customer Experience Specialist Caramel Business

Jasper van Bochove
  • 13 posts
  • 10 reacties

Kernwoorden voor mij zijn: enthousiasme, klantgerichtheid, samenwerken en groei.

In deze tijd worden we overspoeld door informatie en gaan technologische ontwikkelingen razendsnel. Het kost organisaties steeds meer moeite om vertrouwen en aandacht van klanten te winnen en vast te houden.

Als Customer Experience Specialist met 21 jaar ervaring help ik graag ambitieuze organisaties om een echt menselijk en betekenisvol merk te worden. Een merk dat weet waar ze het verschil maakt voor klanten, medewerkers en in de wereld. Een merk dat authentieke, menselijke en aansprekende verhalen vertelt die worden gedeeld met en door medewerkers en klanten.

Dat heeft direct impact op het vertrouwen en de klantbeleving. En zorgt er bovendien voor dat klanten superpromoters worden, terugkomen en nieuwe klanten aanbrengen via aanbeveling.

Veel affiniteit en ervaring heb ik met kennisintensieve B2B bedrijven in Telecom, ICT of engineering.

Specialismen: Customer Experience, Customer Journey’s, Klantinterviews, Marketingstrategie, Superpromoters en employee engagement.