BBP Media
bbp.nl

BBP Media is een onafhankelijk B2B-mediabedrijf, dat al meer dan tien jaar is gespecialiseerd in het bieden van relevante vakinformatie. Via crossmediale platforms richt BBP Media zich op ondernemers en professionals in de Nederlandse marketingsector, de e-commerce sector en de customer service branche.
Daarnaast is BBP Media internationaal actief als informatieleverancier in de e-commerce markt. Inmiddels heeft de organisatie met de Global E-commerce Summit in Barcelona en de website E-commercefacts.com een aanzienlijke internationale positie opgebouwd.
Voor vergaring en ontsluiting van de vakinformatie werkt BBP Media nauw samen met branchepartijen zoals verenigingen en associaties. Tot het portfolio van BBP Media behoren onder meer MarketingTribune, Shopper Marketing Update, Twinkle en CustomerFirst.
-
Het boek over alle marketingontwikkelingen van dit jaar #adv
In het boek verkennen we alle actuele onderwerpen in (online) marketing. De inhoud van deze editie is meer dan voorgaande jaren afgestemd op het marketingproces, van de diagnose tot de after sales en alles wat daartussen ligt: noem het de ideale marketinghamburger. Hoofdstuk 1: Marketingstrategie en hoofdstuk 12: Customer Experience!
Bestel nu het Marketingfacts Jaarboek -
De ideale combinatie tussen online & offline #adv
Nagenoeg alle customer journey’s beginnen tegenwoordig online. Het merendeel van de aankopen vinden echter offline plaats. Dat stelt veel organisaties voor een uitdaging. Hoe benut je de fysieke winkels en aankopen als een voordeel voor je online strategie? Ontdek de 6 laatste trends op het gebied van SEO, SEA en Social om voorop te lopen in de integratie tussen fysieke winkels en online.
-
Hét boek over alle belangrijke marketingontwikkelingen #adv
Wil jij in één keer bij zijn als het gaat om relevante trends, cijfers en best practices op het gebied van marketing? Dan is het Marketingfacts Jaarboek perfect voor jou. In elf hoofdstukken en vier hot topics wordt een update gegeven van de meest actuele stand van zaken in het marketingvak.
Bestel nu het Marketingfacts Jaarboek MF
-
Future-Proofing Your Business With Product Information Management #adv
To cater to consumer demands, businesses must embrace a digital transformation, which isn’t solely about technological adaptation but also about a mindset overhaul. Seeing the dire consequences of remaining traditional, why are a lot of organizations delaying the start of their digitalization program?
-
De ideale combinatie tussen online & offline #adv
Nagenoeg alle customer journey’s beginnen tegenwoordig online. Het merendeel van de aankopen vinden echter offline plaats. Dat stelt veel organisaties voor een uitdaging. Hoe benut je de fysieke winkels en aankopen als een voordeel voor je online strategie? Ontdek de 6 laatste trends op het gebied van SEO, SEA en Social om voorop te lopen in de integratie tussen fysieke winkels en online.
-
De complete handleiding om een online evenement te organiseren #spon
Door de coronacrisis en de continu veranderende maatregelen, zoeken steeds meer eventorganisatoren en marketeers naar een alternatief voor hun live-evenement. Niet gek dus dat we het aantal online evenementen in rap tempo zien stijgen. Een jaartje overslaan? Dat is namelijk vaak geen optie. De kans is groot dat je dan aan de aandacht ontsnapt. Maar waar begin je?
-
Schrijf je gratis in voor de Shopping Awards Publieksprijzen #adv
Schrijf je nog vóór vrijdag 29 januari gratis in voor de Shopping Awards Publieksprijzen en ontvang sowieso een gratis benchmarkrapport.
-
Future-Proofing Your Business With Product Information Management #adv
To cater to consumer demands, businesses must embrace a digital transformation, which isn’t solely about technological adaptation but also about a mindset overhaul. Seeing the dire consequences of remaining traditional, why are a lot of organizations delaying the start of their digitalization program?
-
Hét boek over alle belangrijke marketingontwikkelingen
Wil jij in één keer bij zijn als het gaat om relevante trends, cijfers en best practices op het gebied van marketing? Dan is het Marketingfacts Jaarboek perfect voor jou. In elf hoofdstukken en vier hot topics wordt een update gegeven van de meest actuele stand van zaken in het marketingvak.
Bestel nu het Marketingfacts Jaarboek MF
-
Kwalitatieve content als fundament van de volledige digitale strategie #adv
Online marketing bureau Blauwe Monsters zag de afgelopen jaren de vraag naar kwalitatieve, geschreven content sterk groeien en heeft inmiddels ruim 150 klanten die content creatie afnemen. Aan het hoofd van de content afdeling staat een Neerlandica. Wat is het belang van goede content en hoe ziet de toekomst van contentmarketing eruit?
-
Shopping Awards inschrijvingen geopend! #adv
Wie wil meedingen naar een Shopping Award, kan zich vanaf nu inschrijven voor de editie van maart 2021. Schrijf je je in voor de publieksprijzen, dan word je beoordeeld door zowel consumenten als collega’s uit de branche, vakexperts. Er zijn dit jaar 15 categorieën waar je uit kunt kiezen. Blink je uit in één van de 6 thema’s? Schrijf je dan in voor de vakprijzen.
-
Kwalitatieve content als fundament van de volledige digitale strategie #adv
Online marketing bureau Blauwe Monsters zag de afgelopen jaren de vraag naar kwalitatieve, geschreven content sterk groeien en heeft inmiddels ruim 150 klanten die content creatie afnemen. Aan het hoofd van de content afdeling staat een Neerlandica. Wat is het belang van goede content en hoe ziet de toekomst van contentmarketing eruit?
-
‘Kwalitatieve content is een vereiste om je te onderscheiden in de digitale markt’ #spon
Online marketing bureau Blauwe Monsters zag de afgelopen jaren de vraag naar kwalitatieve, geschreven content sterk groeien en heeft inmiddels ruim 150 klanten die content creatie afnemen. Aan het hoofd van de content afdeling staat een Neerlandica. Wat is het belang van goede content en hoe ziet de toekomst van contentmarketing eruit? ‘Content is het fundament van de volledige digitale strategie. Door gerichte content word je bijvoorbeeld binnen de zoekmachine beter gevonden en kun je effectiever adverteren. Met de juiste content op de juiste plaats kun je zelfs de bezoeker helpen zijn customer journey beter te doorlopen.’
-
Kwalitatieve content als fundament van de volledige digitale strategie #adv
Online marketing bureau Blauwe Monsters zag de afgelopen jaren de vraag naar kwalitatieve, geschreven content sterk groeien en heeft inmiddels ruim 150 klanten die content creatie afnemen. Aan het hoofd van de content afdeling staat een Neerlandica. Wat is het belang van goede content en hoe ziet de toekomst van contentmarketing eruit?
-
Grijp de kans om je kennis bij te werken met sterke whitepapers #adv
BBP Media is hét platform voor e-commerce, marketing en customer service professionals.We geven je vandaag een aantal ijzersterke whitepapers, zodat je kennismaakt met nieuwe inzichten over het onderwerp dat jou nu het meest aanspreekt. Gratis en voor niks. Neem snel een kijkje! En doe je voordeel met deze exclusieve en waardevolle content.