Ronald Voorn MSc RM

Adviseur, spreker, lecturer en auteur HU / UTwente

Ronald Voorn MSc RM
  • 43 posts
  • 120 reacties

Na een carrière in advertising, marketing en management, waarvan 15 jaar in het buitenland bij onder meer Heineken, keerde Ronald in 2011 met zijn vrouw terug naar Nederland. om weer dichter bij hun drie dochters te kunnen zijn en te gaan studeren. Hij hoopt binnenkort zijn PhD te behalen op het gebied van consumentenpsychologie met het onderwerp hoe merkwaarden het consumenten gedrag beïnvloeden. Sinds 2011 is hij tevens docent aan de HU en de Universiteit Twente, gastdocent bij een aantal andere universiteiten en als adviseur en gastspreker actief via Science4business.nl. Daarnaast is hij RvC-lid (van onder meer Univé Dichtbij) en RvT lid van het NIMA, Register Marketeer en jurylid voor de SAN accenten. Hij schreef samen met Jan Dijkgraaf het boek ‘Voodoo Marketing’ over marketing en ethiek, waarvoor zij een nominatie ontvingen voor de PIM Marketing Literatuurprijs 2015.