Rudolph Regter
Managing director DELTA

Marketingprofessional met ruime ervaring in de multimedia- en energiesector. Won in 2011 prijzen voor o.a.; “Beste internet provider van Nederland” (1 jaar lang), “Beste Telecom website van het jaar” en de “Beste Energie provider van Nederland”. Ondernemer en innovator. Passie voor oude en nieuwe marketing.
-
De invloed van devices op ons kijkgedrag
In mijn vorige blogpost ben ik ingegaan op de stand van zaken op het gebied van connected TV. Als vervolg hierop wil ik in deze posting ingaan op het veranderend gedrag bij de consumptie van video en de rol daarin van de nieuwe devices. Wat betekent het bijv. dat we op elke smartphone video kunnen kijken en binnenkort wellicht op brede schaal ook live TV? En zorgen tablets ervoor dat we video nu elders kijken dan thuis? Of zitten we toch nog liever aan de buis gekluisterd?
-
Connected TV: De huidige stand van zaken
Dat TV-kijken aan het veranderen is, hoeft geen betoog. Iedereen kent inmiddels producten en diensten als Uitzending Gemist, Apple TV, Netflix en interactieve TV. In een serie van vier blogposts zal ik een overzicht geven van de verschillende aspecten van het veranderende televisielandschap: devices, gebruiksmomenten, aanbieders, verdienmodellen en de waardeketen van video. Vandaag trap ik af met een overzicht van de nieuwe vormen van TV-kijken.