-
B2B Sales zal een digital first-aanpak moeten omarmen
Waar babyboomers langzaam met pensioen gaan, groeien millennials de komende vijf jaar naar de positie van key decision makers. Zij hebben andere voorkeuren in hun buyer journey. Organisaties die voorheen sterk leunden op sales voor het aantrekken van nieuwe klanten, zullen een digital first-aanpak moeten omarmen om niet achter te blijven.
-
Google brengt SEO en e-mailmarketing samen
Het is de missie van Google om jouw zoekopdracht te beantwoorden met zo relevant mogelijke informatie. Hoewel de vorm van deze informatie ooit bestond uit een lijst verwijzingen naar webpagina’s, lijkt Google deze met de dag uitgebreider te maken. Naast onder andere foto’s, video’s en producten speelt Google met het idee om je Gmail inbox te integreren in haar resultaten.
-
4 tips om e-mail adressen te werven
Als e-mail marketeer wil je zo veel mogelijk relevante e-mailadressen in je database. Maar met de verkeerde aanpak kunnen de resultaten erg tegenvallen. In dit artikel vind je 4 tips om je database effectief te laten groeien. Gebaseerd op het E-mail Marketing Benchmark (PDF) onderzoek van MarketingSherpa.
-
E-mailadressen werven via AdWords
Momenteel experimenteert Google met de mogelijkheden om direct e-mailadressen te werven via advertenties in AdWords. Zo zijn er in de VS al live tests gespot met ads van het merk Honda. In e-mailmarketing land zorgt de mogelijke uitbreiding meteen voor de nodige opschudding. De grote vraag is: waardevolle toevoeging of SPAM?