Raoul van Heese
Marketing & Innovatie Uitgeverij Stam

Weet niet precies waar ie naar toe gaat! Precies is niet zo zijn dingetje. Zijn leven lang op reis, want de reis is belangrijker dan de bestemming.
Gedreven in marketing en innovatie, en dat vooral in opvoeding en onderwijs. Wordt blij van diversiteit en talenten. Gaat dood aan systemen en procedures. Hecht digitale innovaties in talentontwikkeling aan 60 jaar bewezen beloningsmaterialen van uitgeverij Stam.
Speelt verder zijn hele leven buiten. Met sport, zijn kinderen en Vital Daddy.
-
Touched by I AM MEDIA!
Wat is de rode lijn van de ideale klantreis? Hoe raak je mensen en verbind je ze? In de week dat marketeers zich traditioneel haasten om op tijd op MARCOM te geraken, vindt aan de andere kant van het land een parel van een event plaats: I AM MEDIA. Voor het 5e jaar op rij. Met dit jaar als thema 'Touched'! En geraakt ben ik; door de locatie, het publiek en vooral de verhalen van de sprekers. Sprekers die door de organisatie in de juiste volgorde zijn geprogrammeerd. Sprekers die allen vanuit passie en professie verhalen over hun leven en werk. En sprekers die vooral ook gewoon mens zijn en andere mensen weten te raken. Touched dus! Een verslag.