Expand Online
Commercieel directeur Expand Online Rotterdam

Expand Online is een rendementsgericht online marketing bureau uit Rotterdam met een ervaren team van hoogopgeleide online marketeers. De dienstverlening van Expand Online bestaat uit een combinatie van zoekmachine marketing, online adverteren, web analytics en social media adverteren.
Expand Online is Google Cerfitied Partner, SEOmoz Pro Member, Google Analytics Accredited Individual. In november 2011 zijn we uitgeroepen tot FD Gouden Gazelle 2011 in de regio Zuid-Holland.
-
De Optimale Informatie Architectuur: puzzelen met content!
Misschien is het de complexiteit van het onderwerp, of de onderschatting van het belang ervan. Wat ook de reden mag zijn: Informatie Architectuur (IA) is een weinig besproken onderwerp binnen de online marketingbranche. Waar een toppositie in Google het grote doel is voor vele bedrijven, krijgt de organisatie van informatie binnen de website vaak niet de aandacht die het verdient. En dat terwijl zoekmachines een belangrijk deel van de relevantiescore baseren op de structuur en toegankelijkheid van informatie binnen uw website. Tijd dus, dacht ik, voor een artikel dat het onderwerp Informatie Architectuur belicht, zowel vanuit de gebruiker als de zoekmachine.
-
Hoe Google Analytics beter benutten (deel 3)
Hoe zijn er diepgaandere inzichten uit het bestaande Google Analytics account te halen? In eerdere posts zijn instellingen in Google Analytics en de koppeling Google Analytics met Google AdWords toegelicht, maar er zijn veel meer geavanceerde mogelijkheden die nog meer inzicht geven in de gebruikte online marketingkanalen. In deze post, aan de hand van de Tip van de Dag, een overzicht van een aantal geavanceerde mogelijkheden in Google Analytics.
-
Hoe Google Analytics beter benutten (deel 2)
Veel online marketeers maken gebruik van Google AdWords en Google Analytics, maar lang niet iedereen benut alle mogelijkheden van deze krachtige combinatie. Deze blog post helpt u op weg om om de combinatie AdWords en Analytics beter te benutten. Dit is deel 2 in een drieluik over Google Analytics. In deel 1 van deze reeks werden de instellingen in Google Analytics besproken. In deel 2 een overzicht van de mogelijkheden van de koppeling Google Analytics met Google AdWords.
-
Hoe Google Analytics beter benutten? (Deel 1)
Bijna iedereen gebruikt Google Analytics, maar hoe kan je Google Analytics beter benutten? Met een marktaandeel van meer dan 43% in Nederland is Google Analytics marktleider op het gebied van webstatistieken. Google Analytics is de gratis statistieken tool die de mogelijkheid biedt om het verkeer naar en op de website te meten en analyseren. Hoewel veel bedrijven Google Analytics hebben geïnstalleerd benutten zij lang niet alle mogelijkheden. Aankomende weken een overzicht van de mogelijkheden in Google Analytics. In deel 1 een overzicht van de instellingen.
-
DirectAds van LinkedIn, een nieuwe goudmijn voor adverteerders?
Meer dan 1,6 miljoen Nederlanders hebben inmiddels een LinkedIn profiel. LinkedIn heeft dan ook een enorm bereik onder professionals in Nederland. Deze sterke marktpositie heeft er toe geleid dat LinkedIn dit jaar een kantoor heeft geopend in Nederland. Om professionals op LinkedIn nog beter te kunnen bereiken heeft LinkedIn afgelopen jaar het advertentieprogramma LinkedIn DirectAds geïntroduceerd. Met DirectAds hebben bedrijven de mogelijkheid om doelgericht te adverteren op LinkedIn.