Marketingfacts Jaarboek 2020-2021

Alles over de inhoud van het Marketingfacts Jaarboek 2020-2021

In deze nieuwe editie verkennen we alle actuele onderwerpen in (online) marketing, beschreven door experts uit het vak zoals Ronald Voorn, Roel Stavorinus, Rob Revet, Maton Sonnemans, Danny Oosterveer en Beate van Dongen Crombags. Uitvoerig gaan zij in op essentiële thema’s als marketingstrategie, advertising, customer service en contentmarketing. Om het hele digitale medialandschap zo uitgebreid mogelijk te beschrijven is het Marketingfacts Jaarboek ingedeeld in elf hoofdstukken, aangevuld met de vier belangrijkste hot topics.

De hoofdstukken

  1. Marketingstrategie
  2. Brand Management
  3. Design
  4. Analytics
  5. Reclame
  6. Contentmarketing
  7. Marketingtechnologie
  8. Social Media
  9. Search
  10. Innovatie
  11. Customer Experience

De hot topics

Met de hot topics helpen we je om een antwoord te geven op de meest actuele vraagstukken in het marketingvakgebied.

  1. Digitale Transformatie
  2. Evidence-based Marketing
  3. Neuromarketing
  4. Interdisciplinair Werken

De experts

Aan deze editie van het Jaarboek schreven de volgende experts mee:

Aart Lensink, Beate van Dongen, Danny Oosterveer, Freek Janssen, Jos Govaart, Marco Derksen, Martijn Hoving, Maton Sonnemans, Michael van Koppen, Michel van der Wal, Peeter Verlegh, Remy Bergsma, Rick Bakker, Rob Revet, Roel Stavorinus, Roos van Vugt, Ronald Voorn, Tije Vlam, Vladimir den Baars, Wiemer Snijders, Yorick Voorthuizen

Bestel het Marketingfacts Jaarboek 2020-2021!

BESTEL NU