1

Marketingfacts Jaarboek 2021-2022

Alles over de inhoud van het Marketingfacts Jaarboek 2021-2022

In deze nieuwe editie verkennen we alle actuele onderwerpen in (online) marketing, beschreven door experts uit het vak zoals Ronald Voorn, Roel Stavorinus, Martijn Hoving, Rob Revet, Tijs Rotmans, Danny Oosterveer en Beate van Dongen Crombags. Uitvoerig gaan zij in op essentiële thema’s als marketingstrategie, advertising, customer service en contentmarketing. Om het hele digitale medialandschap zo uitgebreid mogelijk te beschrijven is het Marketingfacts Jaarboek ingedeeld in elf hoofdstukken, aangevuld met de vier belangrijkste hot topics.

De hoofdstukken

  1. Marketingstrategie
  2. Brand Management
  3. Brand Design
  4. Data Analytics
  5. Algorithmic Advertising
  6. Contentmarketing
  7. Media
  8. Search
  9. Innovatie
  10. Pricing
  11. Customer Experience

De hot topics

Met de hot topics helpen we je om een antwoord te geven op de meest actuele vraagstukken in het marketingvakgebied.

  1. Moreel Marketing (Leiderschap)
  2. Schaalbaar Marketingteam
  3. Duurzaam Transformere
  4. Young Professionals in Marketing

De experts

Aan deze editie van het Jaarboek schreven de volgende experts mee:

Antoinette Alma, Aart Lensink, Rick Bakker, Sophie Boerman, Willem-Albert Bol, Beate van Dongen, Jos Govaart, Dennis Hoogervorst, Martijn Hoving, Leon Jansen, Leon Jansen, Freek Janssen, Folkert van Oorschot, Danny Oosterveer, Nick Nijhuis, Guda van Noort, Gosse de Reus, Rob Revet, Tijs Rotmans, Edwin Santbergen, Anne Roos Smink, Brenda Juliette Speelman, Roel Stavorinus, Joanna Strycharz, Sander Veenendaal, Ronald Voorn, Yorik Voorthuizen, Hilde Voorveld, Michel van der Wal, Brahim Zarouali

Bestel het Marketingfacts Jaarboek 2021-2022!

BESTEL NU