Marketingfacts Jaarboek 2018-2019

Alles over de inhoud van het Marketingfacts Jaarboek 2018-2019

Om het hele digitale medialandschap zo uitgebreid mogelijk te beschrijven is het Marketingfacts Jaarboek 2018-2019 ingedeeld in elf hoofdstukken, aangevuld met de vier belangrijkste hot topics.

De hoofdstukken

  1. Marketing & strategie
  2. Analytics
  3. Mobile
  4. Advertising
  5. Search
  6. E-mail
  7. Video
  8. Social media
  9. Online PR
  10. Customer service
  11. Design & user experience

De hot topics

Met de hot topics helpen we je om een antwoord te geven op de meest actuele vraagstukken in het onlinemarketingvakgebied.

  1. Privacy & wetgeving
  2. E-commerce
  3. Marketingtechnologie
  4. Blockchain

De experts

Aan deze editie van het Jaarboek schreven de volgende experts mee:

Arne Keuning (Upstream), Berend Sikkenga (LEGO), Bram Draaijer (Isobar), Bregita Postema (Storm Digital), Chris Hanselaar (Story Studio), Danny Oosterveer (Burgers Zoo), Ernst-Jan Kruize (Gemeente Utrecht), Frank Schröder (Quadia), Freek Janssen (LEWIS), Ger Veldkamp (Storm Digital), Gijs Moonen (LEWIS), Jeroen Mirck (Marketingfacts), Laurens Boex (Rodesk), Maria Wierenga (Tomorrowmen), Michael van Koppen (Oogst), Marlies Burgler (Storm Digital), Martijn Hoving (SEO-expert), Peter Kager (ICTRecht), Peter van der Schaar (Netwinst), Remy Bergsma (Emailmarketingweb), Suzanne de Bakker (Universiteit van Amsterdam), , Tije Vlam (Traffic Builders), Yorick Voorthuizen (Tommorrowmen)