Marketingfacts Jaarboek 2019-2020

Alles over de inhoud van het Marketingfacts Jaarboek 2019-2020

In deze nieuwe editie verkennen we alle actuele onderwerpen in (online) marketing, beschreven door experts uit het vak zoals Ronald Voorn, Roel Stavorinus, Danny Oosterveer en Beate van Dongen Crombags. Uitvoerig gaan zij in op essentiële thema’s als marketingstrategie, advertising, customer service en contentmarketing. Om het hele digitale medialandschap zo uitgebreid mogelijk te beschrijven is het Marketingfacts Jaarboek ingedeeld in elf hoofdstukken, aangevuld met de vier belangrijkste hot topics.

De hoofdstukken

  1. Marketingstrategie
  2. Analytics
  3. Mobile
  4. Online advertising
  5. Search
  6. E-mail
  7. Video
  8. Social media
  9. PR & contentmarketing
  10. Customer service
  11. Design

De hot topics

Met de hot topics helpen we je om een antwoord te geven op de meest actuele vraagstukken in het marketingvakgebied.

  1. Purpose
  2. Privacy & wetgeving
  3. E-commerce
  4. Marketing automation

De experts

Aan deze editie van het Jaarboek schreven de volgende experts mee:

Beate van Dongen, Berend Sikkenga, Chris Hanselaar, Danny Oosterveer, Freek Janssen, Gijs Moonen, Jeroen Mirck, Maria Wierenga, Martijn Hoving, Michael van Koppen, Michel van der Wal, Nicky Ribbers, Peter Kager, Peter van der Schaar, Remy Bergsma, Robin van der Laan, Roel Stavorinus, Ronald Voorn, Suzanne de Bakker, Tije Vlam, Yorick Voorthuizen, Willemijn Hoedjes

Bestel het Marketingfacts Jaarboek 2019-2020!

BESTEL NU