BESTEL NU

Over het Marketingfacts Jaarboek 2021-2022

Deze editie

Dit jaar publiceren we voor de zestiende keer het Marketingfacts Jaarboek. Wat begon als een handig gidsje dat de lezer wegwijs maakte in het veranderende medialandschap, is in die jaren tijd uitgegroeid tot een vierhonderd pagina’s tellend boek waarin alle facetten van (online) marketing aan de orde komen.

Alles wat je moet weten

In elf hoofdstukken en vier hot topics verkennen we alle actuele onderwerpen van (online) marketing anno 2021. Dit jaar speciale aandacht voor Moreel Marketing (Leiderschap), Young Professionals in Marketing, Duurzaam Transformeren en de bouw van een Schaalbaar Marketingteam. Lees hier meer over de inhoud van het nieuwe Jaarboek.

Helemaal up to date

Met het Marketingfacts Jaarboek ben je in één keer bij als het gaat om relevante statistieken, trends en best practices. Met de input van experts is het Jaarboek een niet te missen naslagwerk voor marketingprofessionals, -geïnteresseerden en -studenten.


Dit zeggen zij:

Willem-Albert Bol

Liefhebber van het marketingvak en CEO van Abovo Maxlead

‘Een cliché dat je kunt tegenwerpen op dit jaarboek: “Waarom anno 2021 nog een papieren naslagwerk? We leven in digitale tijden!”. Waar, zeker waar. Maar juist in de snelheid van ons vak, is deze kloeke pil van bijna 400 bladzijden extra van waarde. Normaal heeft redactie van Marketingfacts zijn handen vol aan het vakblog. Geniet nou maar van één drukwerkje per jaar. Ik daag je uit om deze verhalen echt te gaan lezen. Niet dit boek een plekje in je kast te geven. Hopelijk schrijf je in jouw jaarboek aantekeningen. Hopelijk pak je het er af en toe nog bij. Dat het leeft en niet stof vergaart.’

Mildred Hutten

Marketing Director FD Mediagroep

‘Het NIMA Marketingfacts Jaarboek is een handboek voor de marketeer, waarmee je door de jaren heen de veranderingen in het vakgebied mooi kunt volgen. Toepasbaar door de inspiratie en ervaringen uit de praktijk, gecombineerd met onderbouwing vanuit de wetenschap. En nu relevanter dan ooit omdat we door de coronapandemie over een technologisch kantelpunt zijn geduwd wat ook consequenties heeft voor de ontwikkelingen binnen en van het marketingvak. Kortom: zeker nu een must voor elke marketeer om in de kast te hebben staan!’

Piet Hein Coebergh

Consultant Lewin associates,lector Hogeschool Leiden, docent Erasmus Universiteit

‘Marketeers houden van modellen, al kennen ze er maar een paar. In dit NIMA Marketingfacts Jaarboek tref je in ieder geval steeds de mooiste en beste.’


Waar wacht je op?

Bestel het Marketingfacts Jaarboek 2021-2022!

BESTEL NU

Bestel het boek in onze eigen webshop.


Hoger onderwijs

Meer over het Marketingfacts Jaarboek in het onderwijs

Grafieken
Cases
Actuele cijfers