Veritate en Wegener winnaars Nationale E-mail Awards

Veritate en Wegener winnaars Nationale E-mail Awards

Vanmiddag werden tijdens de vierde Nationale E-mail Marketing Conferentie de prijzen uitgereikt voor de beste emailcampagnes. De winnaars zijn:

E-mail Publishing Award:
Veritate/Reed Business (NT Email Nieuwsbrief)

E-mail Marketing Award:
Wegener DM/Fitness First (Fitness First Case)

Vanavond of morgen een verslag van het congres, voor nu beperk ik me tot de mededeling dat het een goed congres was maar dat de cases (ook volgens andere congresbezoekers) ver beneden niveau waren. Is dit het beste dat Nederland op e-mail marketing te bieden heeft?

Update: Er staat inmiddels een uitgebreid verslag online.


Geplaatst in

Delen



Er zijn 5 reacties op dit artikel

  • No ja, in ieder geval een tweede plaats.. dank allen!

    geplaatst op
  • Ik heb begrepen dat steeds minder adverteerders interesse hebben om cases in te sturen. Dit zou een reden kunnen zijn dat je niet de beste cases van Nederland te zien krijgt. Jammer.

    Zag dat naast Marketingfacts ook Frankwatching op de deelnemerslijst stond. Goed om te zien dat weblogs in toenemende mate op de perslijsten staan. Complimenten voor de organisatie!

    geplaatst op
  • Hoe zal ik de deelnemerslijst sorteren...

    achternaam? bedrijfsnaam? voorletters? ..... nee wacht .... ik doe het op geslacht.... :-)

    geplaatst op
  • Nationale E-mail marketing conferentie, dat was toch ooit van Van Dusseldorp? Ben daar de eerste keer geweest (DENEC) en dat was rampzalig. Niet alleen vanwege het lage niveau sprekers en cases, maar toen waren de winaars allen "toevallig" sponsoren...

    geplaatst op
  • @ Marco: Wij hadden Frank uitgenodigd om ook e-mail eens wat meer onder de aandacht te brengen in weblog land. Ik vind het jammer dat weblogs relatief weinig over e-mail schrijven (zowel inbound- als outbound e-mail, oftewel e-mail management en e-mail marketing). Wij zijn zelf op de e-mail en sms marketing markt actief met MeasureMail. Ik kan je garanderen dat die markt op dit moment enorm groot en dynamisch is. Er is nog veel te doen en te leren. Er is dus ook genoeg over te melden.
    Organisator BBP bleek trouwens weinig met weblogs te hebben. Peter van Balsfoort kende zowel Marketingfacts als Frankwatching dan ook niet. Ook Paul Petermeijer kende Frankwatching niet. Toch interessant om een keer namens EventBlogs met BBP te gaan zitten. Handjes zijn geschud ;-)

    @ Bas: Ik deel je mening hierin. Wij hebben daarom dit jaar geen case ingediend, ondanks het feit dat we sponsor waren. Er waren overigens 22 cases ingediend, waarvan 10 in de categorie e-mail publishing (periodieke terugkerende mail) en 12 in de categorie e-mail marketing (meer actiematige inzet van e-mail). Een case als die van Speurders.nl ism Rapidsugar stelde naar mijn mening bar weinig voor, was in feite een pilot. De cases vorig jaar waren overigens van een veel hogere kwaliteit. Monique van Dusseldorp deed het overigens prima als dagvoorzitter.

    geplaatst op

Plaats zelf een reactie

Log in zodat je (in het vervolg) nóg sneller kunt reageren

Vul jouw naam in.
Vul jouw e-mailadres in. Vul een geldig e-mailadres in.
Vul jouw reactie in.

Herhaal de tekens die je ziet in de afbeelding hieronder


Let op: je reactie blijft voor altijd staan. We verwijderen deze dus later niet als je op zoek bent naar een nieuwe werkgever (of schoonmoeder). Reacties die beledigend zijn of zelfpromotioneel daarentegen, verwijderen we maar al te graag. Door te reageren ga je akkoord met onze voorwaarden.