Storytelling, bots en de kracht van je hersenen: upgrade jouw content #adv

10 september 2019, 08:59

Op 14 november is het weer zover: Congres Contentmarketing & Webredactie opent zijn deuren. Deze 9e editie schotelt je opnieuw de nieuwste contenttrends en -inzichten voor. Zodat jij jouw marcom-arsenaal kan versterken. Kijk snel welk programma we dit jaar voor je in petto hebben. Tickets zijn nu verkrijgbaar, ook met groepskorting.

Bestel je ticket

Eén van de bekendste sprekers is ongetwijfeld regisseur Martin Koolhoven. Hij regisseerde onder andere Oorlogswinter, Het schnitzelparadijs en het internationaal geroemde Brimstone. Tijdens ons congres vertelt hij over ’the art of storytelling’. Zo’n term die je veel langs hoort komen in onze branche, maar die lang niet altijd ondersteund wordt met kennis en techniek. En dat is precies waar Martin het wél over gaat hebben: aan de hand van filmfragmenten vertelt hij je alles over drama, plot en emotie. Zodat jij kan zorgen voor boodschappen met impact.

Neurowetenschapper en marketingspecialist Carmen Simon richt zich op boodschappen die blijven hangen. Daarom is ze een graag geziene gast op congressen: Carmen deelt inzichten uit de hersenwetenschap waarmee je jouw marketing en communicatie bewezen memorabel én overtuigend maakt. Dé winnende combinatie waar elke contentspecialist naar op zoek is.

“Kennis over platformen en kanalen is net zo onmisbaar voor effectieve content”

Wil je jouw communicatietechnieken opfrissen? Dan zit je dus goed bij Martin en Carmen. Maar kennis over platformen en kanalen is net zo onmisbaar voor effectieve content. Daarom vertelt videostrateeg Peter Minkjan over YouTube (hoe benut je de kracht van dit platform voor jouw merk?), heeft conversation designer Geertina Hamstra het over de beste copy voor bots en chats, en staat het meten van contenteffectiviteit centraal in de sessie van strategy director Lennaert Stuij.

Cases ontbreken dit jaar natuurlijk ook niet. Transavia’s Annemieke van Ramshorst bespreekt bijvoorbeeld de zoektocht naar relevante content en de essentie van een eigen geluid. Want net als bij zovelen was er bij de luchtvaartmaatschappij ook de wens om positief op te vallen in een zee van aanbieders.

Meld je aan

Benieuwd? Haal dan nu je tickets. Kom je met collega’s? Dan profiteer je van groepskorting. Meer weten? Bekijk het congresprogramma. Meer sessies en sprekers worden binnenkort bekendgemaakt.

Categorie

Marketingfacts. Elke dag vers. Mis niks!